Basketball Benny

"Hé doe je gezellig met me mee? Ik heb net voor mijn verjaardag een nieuwe bal gekregen. Dan gaan we even een potje basketballen!"



Ook deze maand mag ik gastdesigner zijn bij Conie Fong. Deze keer koos ik de leuke Basketball Benny om een cirkelkaartje mee te maken. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Joy!Crafts/Noor!Design.



Benny is ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden.

Weet je dat er op de Facebookpagina van Conie Fong elke maand twee leuke uitdagingen zijn? Je kunt een heel kaartje/project maken of alleen een kleurwerkje. De winnaar mag een digi uit de Etsy store van Conie Fong kiezen.


Basketballen doe ik eigenlijk nooit meer. Heeft misschien iets met de leeftijd te maken...ahum? Beetje badmintonnen tijdens een vakantie wil er nog wel eens van komen, maar verder... en jullie?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge #39 Use dies- daisy chain challenge
Challenge #15 Anything Goes- paper funday challenges






Reacties

  1. Die is heel erg mooi geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige digi en ingekleurd super mooi en stoer kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your colouring is just beautiful ,such a cute card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje Petra! Heel erg mooi ingekleurd ook! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gekleurd! Wat een mooi kaartje. En ja, volleyballen! En aan leeftijd denken doen we niet, ik met 57 ben de jongste van het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous, Fun & Cheerful! Great layout and great job on the colouring of your images. I only wish my coloring were so good.
    Thanks for playing along with us this month.
    Regina DT-Member of Paper Funday Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt prachtige afbeelding ingekleurd!
    Groepssport heeft me nooit getrokken ik heb wel graag geskated , hardlopen en momenteel doe ik mountainbiken en zwemmen en heel veel wandelen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig leuke kaart is dit geworden. Heel mooi ingekleurd en leuk de ronde vorm. Een echte topper Petra. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Daisy Chain Challenges this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46