Kerstkaart op donderdag week 11

"Prrr.. prrr... wat lig ik hier toch heerlijk te spinnen. Het is hier ook zo ontzettend aangenaam voor dat lekker warme haardje."


Vorige week was de uitdaging bij 52 Weeks to Christmas: gebruik stippen op je kaart. Mijn kaartje lag al klaar maar was nog niet op de foto gezet. En toen werd ik ziek... echt heel beroerd. Kwam een dag of 8, 9 nergens aan toe en totaal geen fut om achter de computer te kruipen. (Nee, het had niets te maken met corona... gelukkig ๐Ÿ˜…). Afgelopen donderdag ging het iets beter en zat ik een beetje op internet te neuzen. Wat zie ik? Kerstkaarten met stippen! Aaargh... ik ben te laat. Nu ja, dan schuift hij maar door naar deze week ๐Ÿ˜€

Wat heb ik gebruikt?
3D plaatje: Yvonne Creations
Dessinpapier: Studio Light

Voor dit kaartje gebruikte ik deze sketch van de Card Making Challenge Group op Facebook.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Gelukkig voel ik me nu een stuk beter, รณp naar het voorjaar !

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge #37 stippen op je kaart - 2 sisters on the blog
Elke donderdag een kerstkaart - 52 weeks to Christmas
March challenge - sketch - Card Making Challenge Group

Reacties

  1. Oh wat vervelend dat je zo ziek was Petra, het heerst ook echt hoor. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Je hebt een mooie vrolijke kerstkaart gemaakt en leuk dat je hem linkt bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje Petra.
    Gelukkig ben je weer opgeknapt van de griep.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Petra jammer dat je te laat was voor de stippen challenge. goed om te hoeren dat het weer wat beter gaat.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met schattige poesje voor de haard
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je zo ziek was, Petra en de stippenchallenge miste. Maar er zijn ergere dingen,... en gelukkig geen corona.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele gezellige kaart Petra. Leuke sketch en vrolijk dat stippeltjespapier.
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
    lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstkaartje is prachtig Petra..keileuk plaatje en ook een hele leuke sketch gebruikt...jammer dat je te laat was voor de challenge.. ik begrijp het heel goed ..ik ben ook al een week behoorlijk verkouden ... gelukkig geen koorts gehad...en ben al de hele week thuis gebleven...maar dat is geen straf voor mij... alleen de zin om te freubelen was er eigenlijk ook niet...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat jammer dat je zo ziek was, gelukkig ben je nu beter ! Je kaart is prachtig, zo schattig met die poes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend zeg dat je zo ziek was, gelukkig ben je nu weer opgeknapt en kun je dit leuke kerstkaartje toch nog laten zien aan ons. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT25WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je ziek werd vorige week! Gelukkig dan niet het coronavirus dus wordt maar weer snel beter! Je kaartje is leuk en die stippen doen het deze week ook goed hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ook ik ben al een hele week ziek, wordt nu gelukkig wat beter, maar nog niet fit hoor.
    Je kaartje is echter heel erg mooi. Ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend dat je zo ziek was Petra.
    Je kaartje is heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vervelend dat je zo ziek was Petra, nu gelukkig al wat beter!
    Die kat ligt daar echt te genieten voor de schouw. Leuk kerstkaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig weer wat beter , houden zo !
    Je kaart is weer heel leuk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig dat wij ook net stippen en/of strepen vragen he? Hij is heel leuk!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zรณ leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46