Bedankt




Ontzettend bedankt voor de vele prachtige verjaardagskaarten die ik van jullie kreeg. Ze staan hier te pronken op de kast en ik geniet er enorm van.

Jullie hebben vast gemerkt dat het al even stil is op mijn blog. Ik denk er al een tijdje aan om even een pauze in te lassen. Het is heel leuk om jullie reacties op mijn posts te lezen en ik probeer ook bij jullie te reageren. Maar stiekem gaat er best veel tijd in zitten.

Daarom heb ik besloten om, althans voorlopig, mijn creaties alleen nog maar op mijn Instagram account "gemaakt door Petra" te plaatsen. Wellicht "zien" we elkaar daar !

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Graag gedaan.
    Ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad.
    Het was mij al opgevallen ja, dat het bij jou wat stilletjes was.
    Doen waar je je goed bij voelt en dat kan vanalles zijn, waarbij je moet keuzes maken. Ik begrijp het.
    Groetjes en tot ziens.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Petra,
    ik was al een paar keer op je blog gaan kijken en zag niets nieuws. Ik had wel je kerstkaart ontvangen, dus dacht: we zien haar wel weer. Sterkte met de dingen die op je pad zijn gekomen en ik hoop dat je we ontspanning kunt vinden, hoe dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan Petra, en we hopen dat we weer een keer zien verschijnen..................gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Petra
    Sterkte met alles
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met alles wat je bezig houd Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees dit nu pas 😊 jij ook bedankt voor het mooie kaartje voor mijn verjaardag.
    Instagram zit ik niet op.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46