Snowboarden

Whoesh... whooo.... "Kijk mij nou lekker gaan, ik ga als een speer op mijn snowboard. Ook ik als sneeuwman vermaak me prima op een sneeuwhelling !"



Deze super sportieve sneeuwpop is een digitale stempel van SheepSki Designs, hij heet: snowboardin'. Ik kreeg hem van Andrea Norris (van SheepSki Designs) omdat ik deze maand haar gastdesigner mag zijn. Het dessinpapier is van CRAFTsensations. Het hoekornamentje heb ik uit glitterpapier gestanst, maar ik weet het merk van de stans niet. Deze zat ooit eens een keer bij een HobbyZine geloof ik.



Voor het inkleuren gebruikte ik de Faber-Castell Polychromos potloden.


Ikzelf heb nog nooit op een snowboard gestaan, het lijkt me best wel moeilijk. Iemand van jullie enige ervaring?

groetjes en houdoe, Petra

challenges:
Challenge March 2020 patterned paper - crafty hazelnuts patterned paper
Challenge #231 coloured pencils- 613 avenue create
Challenge #67 - the holly and ivy christmas challenge
Challenge #128 - lil patch of crafty friends

Reacties

  1. Voor iemand die nog nooit op een snowboard heeft gestaan, je doet het geweldig!
    Mooi ingekleurd weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, leuk model ook! En snowboarden is niet zo aan mij besteed, een dagje skiën vind ik al intens genoeg....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, sportieve sneeuwman en mooi ingekleurd, fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige kaart en wat heb je de sneeuwman weer geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd. De achtergrond is ook zo mooi gemaakt. Leuke digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra
    Wat een leuke kaart met dat snowboardsneeuwpoppetje, nee ik hou niet van hoogte, dus das niet aan mij besteed, mijn zoon is fervent snowboarder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke vrolijke kerstkaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow you can really feel the movement in the sweet snowman. Love it! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Petra, a stunning winter card, love the patterned paper you have used behind the image. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw.. Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous surfin' snowman..
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46