Schildpad

"Wat hoor ik ? Ben je ziek? Ik kom je een boeketje bloemen brengen. Je wordt er niet beter van, maar misschien fleur je er wél van op! Wat ruiken ze trouwens heerlijk... even met mijn neus tussen die bloemen duiken hoor..."


Deze schildpad is een digitale stempel van Conie Fong, hij heet Pepper with flowers. Ik heb hem eerst ingekleurd en daarna uitgeknipt en op een rondje vellum geplakt. Het dessinpapier op het kaartje komt uit een blok van Studio Light.



Voor het inkleuren gebruikte ik Faber-Castell Polychromos potloden. Ik dacht: groen en bruin voor het schildpadje en geel voor de bloemen, slechts drie kleuren, dus dan heb ik niet zoveel kleurpotloden nodig. Maar als ik dan eenmaal begin met kleuren, gebruik ik er toch nog meer dan ik in eerste instantie zou denken...


In deze roerige tijden met vele zieken, kun je beter zoveel mogelijk kaarten op voorraad hebben. Om iemand beterschap te wensen of gewoon even op te fleuren. Bij mij thuis gelukkig nog niemand ziek, hoe is het bij jullie, allemaal nog op de been?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge #205 Use Flowers - crafty gals corner challenges
Challenge #30 Maart roert zijn staart (dit is écht een heel klein staartje ... 😂 - 4-season challenge blog

Reacties

  1. Inderdaad een ministaartje, maar een staart is een staart! En je kleurwerk is prachtig. Je hebt er inderdaad nog heel wat potloden voor nodig gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supergaaf kaartje met de leuke schildpad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Petra
    Prachtig ingekleurd dit schildpadje, heel lief kaartje heb je ervan gemaakt!
    Nee gelukkig hier ook alles nog gezond, op mijn werk zijn testen bij bewoners gedaan, hopelijk komt vandaag de uitslag en is het positief dan zijn weer weer wat geruster.....er is gelukkig geen paniek.......
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En hier nog alles rustig, we houden ons ook maar rustig.
    Zo'n kaartje kan veel betekenen voor iemand! Heel mooi gekleurd.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat prachtige gekleurd weer Petra en een mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig dat schildpadje. Leuk effect op dat vellum papier. Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig lief kaartje!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooi ingekleurd lief schildpadje Petra. Leuk idee om hem op een vellum rondje te plakken, geeft een mooi effect vind ik. Hier fleur je iemand zeker mee op.
    Gelukkig allemaal nog in de benen hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje met wel een hele schattige en mooi ingekleurd stempeltje Petra...
    en hier ook alles nog wel oké...zojuist weer ff aan het videobellen geweest met onze jongste dochter die in België woont...en zij is a.s. dinsdag jarig...het is maar een paar km maar ik vrees dat het bij videobellen blijft dan...geen risico nemen is ons motto...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute. I love the background paper. the turtle is darling and your color pencil work is stunning. I love your fun card. Thanks for sharing over at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje met het schildpadje en weer zo mooi ingekleurd!
    Dankjewel voor je deelname aan onze staart-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46