Kerstkaart op donderdag week 12

"Brrr... spelen in de sneeuw is leuk, maar mijn handen worden er altijd zóóó koud van ! En dan heb ik nog wel van die lekker dikke wanten aan, ik snap er niks van. Even lekker opwarmen bij het haardje..."


Het stippenpapier van vorige week lag nog op mijn hobbytafel, dus maar weer mee aan de gang gegaan. Het komt uit een blokje van Studio Light.

Het 3D plaatje is van Yvonne Creations. De tekst komt van de stempellap Aussie Christmas van Beccy's Place. Ik heb de tekst gestempeld met Versafine Spanish Moss.

Helaas heb ik zelf geen haard in mijn huis. Jammer hoor, wel gezellig altijd dat knapperende haardvuur. Hebben jullie een lekker kacheltje of zit je ook gewoon met je rug tegen de radiator aan geklemd?

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Prachtig kaartje Petra leuk papier en plaatje, wij hebben ook geen open haard of kachel meer. Het was wel altijd gezellig bij de haard.
    Fijne dag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een "dotje"van een kerstkaart, leuk het rode stippen papier op de achtergrond...
    Gezellig dat je er ook vandaag weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart, leuk dat stippen papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat labelmalletje en die andere met het groene papier heb ik ook. Dus ik kan je kaartje zo namaken als ik wil :) Maar dan met een ander plaatje want die heb ik niet. Mooi gemaakt Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kerstkaart Petra , het gaat vriezen dus voor de CV hier :
    Heb geen open haard , wel een vuurkorf , beetje gevaarlijk ha
    Gezellig dat je meedoet en een groet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, Petra. Wij hebben ook geen haard, maar we doen wel eens een YouTube filmpje van een haardvuur op tv. De warmte komt dan van de verwarming, maar het heeft iets heel knus!
    Ik heb momenteel geen koude handen, maar droge/ruwe handen, van al het handen wassen. Daar kan geen handcrème iets aan doen...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje met een heel erg leuke afbeelding! Heerlijk na de kou de warmte in voor de kachel thuis! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een schattig kaartje, zo lief, dat plaatje ! En ik denk niet dat we momenteel een open haard nodig hebben. ;) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kerstkaartje Petra...leuk plaatje is dit ..maar ik geloof niet dat we zo een tafereeltje nog beleven deze winter...
    En ja wij hebben een houtkachel in de woonkeuken...heerlijk is dat...en in woonkamer een propaan gaskachel...en geen CV...een nostalgische boerderij hè ...Ik ben niet anders gewend...het is hier zo mooi landelijk wonen...Ik voel me hier heel gelukkig...alleen zijn we nu wel bezorgd om dat nare virus hier in Brabant...
    groetjes en hou je gezond...
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Petra.
    Ik zie er washi tape bij liggen....heb je dat op deze kaart gebruikt....ik kan het zo niet zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kaartje met een leuk tafereeltje! Wij hebben wel een open haard maar gebruiken hem toch te weinig! Maar op je kaartje ziet het er leuk uit! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige sfeervolle kerstkaart Petra. Ik hóór haast het haardvuur knetteren hihi. Wij hebben gewoon centrale verwarming, ook lekker warm.
    Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje, heel sfeervol! Hier wel een open haard, maar die wordt nooit gebruikt, omdat de thermostaat er vlakbij zit en het dan in de rest van de kamer/keuken niet meer warm wordt. Ben superblij met onze vloerverwarming, het is binnen een kwartiertje lekker warm in huis.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Petra
    Open haard altijd zo gezellig!
    Je kaartje is weer superprachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een haardvuur heeft wel iets gezelligs he. Hebben wij ook niet, vind ik op koude avonden wel eens jammer.
    mijn pa heeft nog een "stove" in huis (houtkachel), supertof ! Net als je kaartje, heel leuk, mooi labeltje ook!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooi kaartje ! Fijn afgewerkt !
    Groetjes en hou het gezond,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh heel wat anders dan anders. Schattig plaatje met het open vuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooi kaartje Petra, leuk om een 3D plaatje te gebruiken op een scrapkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een mooi kaartje Petra, leuk om een 3D plaatje te gebruiken op een scrapkaart

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46