Kleurenkaartenteam maart

En toen was het al weer woensdag, de laatste van de maand, dus tijd voor het Kleurenkaartenteam. Deze maand was de uitdaging om met lilapaars en oranje te werken.


De mooie stempel van dit elfje is verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt haar >hier<. Ik stempelde haar op een wit correspondentiekaartje. 


Daarna kleurde ik haar in met Minabella potloden. Met Te Gekke Krijtjes kleurde ik een achtergrondje om haar heen. Hiervoor gebruikte ik donkergeel en oranje (te gekke kleuren) en lichtoranje (basis doos).


Met Memento inkt (Tangelo en Cantaloupe) stempelde ik een aantal bladeren. Deze zitten op de stempellap Blooming van StudioLight. De bladeren gaf ik met potlood wat extra kleuraccentjes.


Op het blog van Martina vind je een hele lijst met creatievelingen die met deze twee kleuren gespeeld hebben. Ben je op zoek naar inspiratie, ga dan zeker even bij iedereen kijken.



groetjes en houdoe, Petra

challenges:

Reacties

  1. Wow wat een mooie kaart met dit lieflijke feetje , als of ze elk moment kan weg vliegen leuk die sparkels in haar vleugels.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een mooi elfje is dit, heel mooi ingekleurd ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Petra!! Zo mooi ingekleurd!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan jij toch mooi kleuren, echt een "geniet" kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje in de KKT-kleurtjes, prachtig! Gaaf om de takjes in kleurtjes te stempelen, tof effect...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Petra
    Wat een sprookjesachtig mooie kaart in lila en oranje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi sprookjesachtig kaartje in deze KKT kleurtjes. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, schattig elfje en heel mooi ingekleurd.
    Mooi bedacht die bladeren aan de bovenkant.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig feeënriek kaartje in deze KKT kleurtjes Petra.. heel lief en mooi ingekleurde fairy erop
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow mijn complimenten! Schitterend hoe je de kleuren gebruikt en verwerkt hebt. Een woord: geweldig! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Petra, wat een mooie kaart. Een leuk idee om met het elfje te werken. En mooi,ingekleurd. Ik moet zeggen ik had vorig jaar deze potloden in Nijkerk gekocht en een paar weken geleden had je daar ook mee gewerkt en dan heb ik ze ook maar uitgehaald. Ze zijn super om mee te werken. Zo zie je maar dat we steeds van mekaar iets opsteken.
    Hou het gezond, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er prachtig uit in de KKT kleuren Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a gorgeous card. I love how you surrounded the image with the leaves. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje en wat heb je de stempel mooi gekleurd. En weer zo leuk de krijtjes verwerkt! Een prachtig geheel hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje heb je getoverd in deze kleuren combie Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje met dat elfje. Prachtig ingekleurd en leuk met die
    bladeren daar boven. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi!! En je kleurwerk en de samenstelling van de kaart! Ik ga echt binnenkort eens met de krijtjes aan de gang...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart voor het KKT Petra, mooi ingekleurd elfje, tof gedaan met de oranje blaadjes, ...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit prachtig gemaakt, zo mooi gekleurd...echt een plaatje. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Petra,

    Jouw kaart is echt mooi!

    Hou jullie allemaal veilig!
    Blijf in jullie kot!
    Groetjes vanuit mijn kot!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi kaartje Petra. Heel mooi gekleurd en een prachtige achtergrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een sprookjesachtige kaart, Petra, een plaatje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gedaan, ben jaloers op je kleurwerk.
    Groetjes en hou je gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello… Thanks for sharing your lovely fairy card with us at Crafty Friends. Beautiful colouring and it fits perfectly with our ‘Ladies/Girls’ challenge theme. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dag Petra, het is hier zo druk dat ik niet tot bloggen toekwam. Maar het KKT rondje dat wou ik echt doen, dus daarom ben ik er met vertraging.
    Wauw, je kaart is zo mooi!
    Ik hou van elfjes en paars dus dat zit helemaal goed! Je achtergrond vind ik heel mooi gemaakt. Top! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46