handtasje met bonbons

Wat heerlijk dat de lente weer in aantocht is. Er zijn dagen dat het nog behoorlijk koud is, maar toch kunnen sommige voorjaarsbloemen het niet laten om hun kopjes al boven de grond te steken. Het designteam van DigiChoosday kreeg de uitdaging om een mandje of tasje te maken met als thema voorjaar.



Dit tasje sneed ik uit met de ScanNCut. De randjes zette ik een beetje aan met Distress Ink Victorian Velvet. Om het te decoreren gebruikte ik dessinpapier van Polkadoodles.
Het meisje met de mooie bloemen is Ula Inner Beauty, een digistempel van Polkadoodles. Ik kleurde haar in met Polychromos potloden.


Vandaag is het weer dolle dinsdag bij DigiChoosday, dat betekent dat je weer met korting leuke digistempels kunt scoren !



Het tasje heb ik gevuld met hazelnootbonbons, mmmm.... als ik daar maar vanaf kan blijven voordat ik het tasje aan iemand cadeau heb gedaan.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Heel verleidelijk, van die lekkere chocolaatjes in huis... Wat een leuk mandje, echt een gezellig aardigheidje voor iemand.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes voor het tasje én voor het lieve bloemenmeisje Petra. Dat heb je mooi bedacht en gemaakt, een lief cadeautje zo.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi tasje en gaaf gekleurd weer Petra
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful project and gorgeous colouring.
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke verpakking voor een paar bonbons! Leuk geven zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic bag.Love the design and beautiful colors you used...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46