Kerstkaart op donderdag week 12

Vandaag weer het sierlijke edelhert op mijn kerstkaartje.

 
Het hert sneed ik met een stans uit zwart papier. Uit maskertape knipte ik een paar bergen en die plakte ik op een wit correspondentiekaartje. De lucht kleurde ik met diverse blauwe Distress Inkt. Na het kleuren van de lucht sneed ik grillige reepjes van het net gebruikte maskertape en die hergebruikte ik om de sneeuw te maken. 

De tekst stempelde ik op een cirkel van vellum. In dit vellum zitten heel licht, hele kleine sneeuwvlokjes. Op de foto misschien niet zo goed te zien, maar in het echt geeft het wel een leuk effect. De rand van de cirkel smeerde ik in met glitterlijm.

wat heb ik gebruikt: Distress Ink, rendier stans van Sizzix, cirkel stans van Gummiapan, tekst stempel van Different Colors, vellum uit de oude doos, glitterlijm via Te Gek!


Ik hoop dat jullie mijn rendier in de sneeuw nog niet beu zijn, want ik heb er nóg eentje! Nog even wachten tot volgende week...

groetjes en houdoe, Petra





Reacties

  1. Prachtige kaart Petra hoe mooi de sterren op de vellum zijn, alles past heel mooi bij elkaar fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart heb je in elkaar geknutseld!!!
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met geweldig mooie tekst stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Petra. Prachtig hoe je de lucht en de sneeuwbergen gekleurd hebt. Goed idee om de tekst op vellum te stempelen. Die onthou ik!
    De combinatie tekst en zwarte hert op de voorgrond is heel mooi.
    Fijne dag, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en zo doe je het spreekwoord 'eenvoud siert weer alle eer aan Petra! Dit is echt super mooi.

    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd weer, Petra!
    De tekst ook zo mooi op het gellum
    Prachtig kerstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is dit kerstkaartje Petra.. een mooi winters landschap gecreëerd en de tekst op het vellum is een heel mooi detail...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart. Superleuk samengesteld. Leuk tekst en het rendier maakt het leuk af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooi kaartje Petra. Leuk met de tekst op het vellum.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig weer, Petra! En nee, dit mooie hert ben ik nog niet beu hoor!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met een heel sfeervol tafereel Petra. Mooi die tekst op het vellum.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Petra....wat mooi gedaan met de cirkel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat je rendiertjes maar komen Petra, ze staan prachtig op je kaartjes en je achtergrond is TOP en fijn afgewerkt
    met de vellum.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart, echt prachtig!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52 WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, hele mooie achtergrond en zo mooi de tekst op de cirkel vellum. Je muizenkaartje is weer te schattig, mooi de achtergrond met de grote bloem. Ik ga je filmpje nog even goed bekijken, dank je wel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh dat is prachtig vellum met die kleine sterretjes erin. Supermooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi met die vellum cirkel erop !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waw! prachtig samengesteld landschapje en wat mooi met die tekst op de vellumcirkel!
    groetjes
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46