Twee vogeltjes met bloemen

Het plaatje op deze kaart zat op een knipvel om condoleancekaarten mee te maken. Maar ik vond het plaatje eigenlijk niet triest genoeg (kun je dat zó zeggen...?). Dus ik heb er maar een algemeen kaartje van gemaakt.



Het oplegkaartje komt van Stitch and Do Cards Only set 49. Vóór het borduren kleurde ik het met een roze en paars Te Gek Krijtje.  Het 3D plaatje is van Jeanine's Art en komt uit de serie With Sympathy.

Als het kaartje te zijner tijd een bestemming krijgt, kan ik aan de binnenkant altijd nog een tekst "gefeliciteerd" of "beterschap" stempelen of als sticker plakken.

Wat vinden jullie er van? Hebben jullie favoriete plaatjes of kleuren voor condoleancekaarten?

Groetjes en houdoe, Petra

Dit kaartje stuur ik in naar Challenge #41 bij 2 sisters on the blog, daar vragen ze deze keer om een geborduurd kaartje.

Reacties

  1. Ik zou deze ook niet voor een condoleance kaart gebruiken. Hij is wel erg mooi gemaakt Petra.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Petra, met dat prachtige borduursel,
    Ik laat altijd mijn gevoel eroverheen gaan
    ik begrijp wat je bedoeld met deze afbeelding ,
    ik denk dat ik het ook niet zou gaan gebruiken voor een condoleancekaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat ook wel eens dat ik denk bij een plaatje dit is niet geschikt als felicitatie of iets anders.
    Vooral bij geboortekaartjes kan je dat hebben als er een slapend babytje erop staat, dat roept bij mij andere gevoelens op. Zal wel aan mij liggen dan.
    Maar jouw kaartje ziet er weer prachtig uit met het borduurwerk en kleur op de rand.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het hoor, zou dit hier ook niet voor gebruiken. Heel mooi kaartje, zien we niet vaak van jou, een borduurtje ;-)
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Petra. En ik snap helemaal wat je bedoelt met betrekking tot het plaatje.
    leuk dat je er bij geborduurd hebt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik deze plaatjes ook voor algemene kaarten. Vond ze niet zo specifiek voor condoleance. Je kaart is prachtig. Heb weer heel wat bij je gemist..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46