Muizen aan kersttak

Ik heb zo'n zin in die kerstbonbon, maar wat hangt hij hoog.
Dus maak ik een grote sprong en met een flinke boog
Heb ik hem nu dan toch te pakken.
Alleen.... Hoe laat ik me nu weer zakken?
Mijn broertjes pakken me gelukkig bij mijn staart
Nu zwieren we echter met z'n drietjes rond met grote vaart....


Voor deze kaart kleurde ik een correspondentiekaartje helemaal groen met een olijfkleurig Te Gek Krijtje. Daarna stempelde ik met Memento Bamboo Leaves dennentakken langs de buitenranden. 

Met een stempel van Marianne Design en FabFoil "Glitter Gold" maakte ik in twee hoeken die sierlijke krullen. Ik had nog niet eerder met deze folie gewerkt, maar dit is erg leuk om te doen. Het geeft een mooi glanslaagje aan de kaart.

De muizenstempel kleurde ik in met Zig cleancolor real brush markers en sneed hem uit met een ovalen stans van Nellie Snellen. 

Wat zijn het toch schatjes hè, die muizenstempels?

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Geweldig kaartje! Vind de stempelafbeelding super leuk, zo schattig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een schattige digi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo lief! Vooral op een kaart...Het is weer een plaatje, Petra!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja geweldig, Petra!
    Ook deze versie vind ik erg leuk, mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart Petra. Een hele mooi digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46