Magic 2 van 6 - jongen met ballonnen

Het is leuk om nieuwe stempels aan te schaffen, maar het blijft ook fijn om te werken met wat je al in huis hebt. Nieuw met oud combineren vind ik altijd een leuke uitdaging.
 
Voor deze kaart gebruikte ik één van de jongetjes op de Harry Potter stempellap. Zonder tovenaarsstaf blijft het maar een gewoon ventje, toch? Ik gebruikte de stempel "uil met ballonnen" om hem toch iets in zijn handen te geven. Van de stempel beïnkte ik alleen de ballonnen, niet de touwtjes en het uiltje. De touwtjes tekende ik er later zelf bij met een fijnlijner.
 

Het jongetje kleurde ik in eerste instantie in met Zig markers, maar ik was niet tevreden met het resultaat. Daarna heb ik er een laagje overheen gekleurd met potloden en toen werd het meer naar mijn zin. Met goud embossingpoeder een tekst op vellum gestempeld, deze uitgescheurd en om het kaartje gevouwen.

Wat heb ik gebruikt:
Stempel jongen: Always believe in Magic
Stempel ballonnen: uil met ballonnen
Stempel tekst: You are Magical
Ingekleurd met: Zig markers en Minabella potloden
Embossingpoeder Wow! Metallic Rich Gold 



Combineren jullie ook wel eens stempels om een uniek plaatje op je kaart te creëren? 

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Prachtig kaartje, vind de stempeltjes wel heel erg leuk! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze jongen variant is ook erg leuk!
    Ik combineer eigenlijk alleen stempels om een tafreeltje te maken b.v rondom vijver.
    Dit is ook erg leuk.
    Dat vellum is eveneens een mooie aanvulling op je kaart.
    Fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze vind ik erg leuk Petra!
    Prachtig ingekleurd weer!
    Ook dat reepje vellum vind ik erg mooi staan
    Ja combineren vsn kleurtjes en stempels doe ik ook regelmatig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach dit is te cute Petra,
    Wat een snoeppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi Petra ik hou wel van Harry Potter

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46