Kerstkaart (tag) op donderdag week 32

De ene keer is lekker lang freubelen geen enkel bezwaar.
En een andere keer moet je kaartje heel snel klaar.
Met een stempel lukt beide met gemak.
Kijk maar naar deze labels met muizen aan kersttak.


Heb je weinig tijd, dan is dit label in een mum van tijd klaar. Zó maakte ik het:


Met een tissue (licht bevochtigd met reukloze terpentine) pakte ik kleur op van Te Gekke Krijtjes en kleurde zo een paar schuine banen op het label. Ik gebruikte hiervoor goud uit de metallic doos, lichtgroen uit de te gekke kleurendoos en donkergroen uit de pasteldoos.


Met het ballonsjabloon en het donkergroene krijtje kleurde ik her en der een paar sterren. Daarna stempelde ik de muizenstempel met Versamark en emboste het met Wow! embossingpoeder.  Simpel, maar door de gouden glans tóch erg leuk en ... lekker snel klaar !


Dit label kostte me wat meer tijd, deze maakte ik zó:




Met Memento Paris Dusk stempelde ik een paar cirkelfiguurtjes van de stempellap Circle and Dots van Inkadinkado.


Hier overheen emboste ik een aantal sterren met een stencil van KaiserKraft en Wow!White Twinkle embossingpoeder. De muizen aan kersttak stempelde ik op WaterArt papier en kleurde ze in met Minabella potloden.




Met deze leuke muizenstempel maakte ik nóg een kaartje. Die laat ik je morgen zien 😁

Groetjes en houdoe, Petra





Reacties

  1. Heel mooie stap voor stap weer Petra van beide kaartjes. Allebei supermooi!
    Fijn dat je er weer bij bent op kerstkaartendonderdag!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke labels Petra! Je hebt alles weer mooi gecombineerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze beide prachtig!!!!!
    Gezellig dat je weer meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kerstlabels8
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstlabels!
    Grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je super leuke en fijne uitleg hoe de kaartje tot stand gekomen zijn. Ik vind ze prachtig!

    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt en bedankt voor je duidelijke uitleg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk deze 2 labels, Petra!
    Het stempeltje komt op beide mooi uit, ik vind ze beide even leuk!
    Bedanktvoor de heldere uitleg!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat prachtige labels, bedankt voor de uitleg van het kleuren ! En die muisjes zijn zo schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk Petra! Die met dat goud is gaaf, zou ik niet snel verzonnen hebben.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige kaartjes met de muisjes! Een leuke uitleg zodat we allemaal aan de slag kunnen! Die krijtjes geven een mooie achtergrond! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te zien hoe jij je kaarten maakt, Petra. Goed idee om de muizenstempel te embossen, maar ook de gekleurde versie vind ik erg mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke kersttags Petra. Mooi dat je beide manieren laat zien.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Petra, alle 2 zijn ze heel mooi. En je kleurenovergang is super gedaan.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beiden vind ik geweldig! Wat een verschillende kaarten met dezelfde stempel. De achtergronden vind ik prachtig gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk en mooi deze tags met de muisjes.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46