Magic 4 van 6 - maestro

Ik ben aan het oefenen, een zwiepje hier, een zwiepje daar
Met mijn dirigeerstokje zwiep ik alle muzieknoten bij elkaar
Ach, zo ontzettend moeilijk kan het toch niet zijn?
Dat zwaaien op de maat gaat geloof ik best wel fijn.
Zouden de orkestleden begrijpen wat ik bedoel
Of wordt het, met mij vóór het orkest, één grote janboel?
 
 
Op deze stempellap vind je naast dit jongetje ook accessoires zoals dit dirigeerstokje en een bril. Hoe geinig is het om deze wijsneus een brilletje op te zetten. Ik deed er wat Glossy Accents op, dat geeft een leuk glimmend laagje. Het muzieknotenpapier komt uit een oud lesboek, deze vond ik in de kringloopwinkel.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: You are Magical (via Te Gek!)
Ingekleurd met: Minabella potloden (via Te Gek!)
Stans notenbalk: Amy Design 


Ik maakte er een klein schudkaartje mee. Zo zie je maar dat je met een Harry Potter stempellap óók andere dingen kunt maken 😁.

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat een leuk kaartje! En wat een goed idee om de bril zo te bewerken, net echt zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jij kunt echt goed rijmen én leuke originele kaarten maken ;). Je ziet het brilletje écht glanzen, mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leukerd , Petra!
    Leuk dat brilletje die glazen zijn net echt....
    Dat je de kaart verwerkt hebt tot schudkaart vind ik helemaal super!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dit schudkaartje! ik probeer ook altijd Glossy accents op ene brilletje te gebruiken. mooi detail...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46