Bloemenkaartje

Onlangs was Gemma jarig en dat is natuurlijk reden voor een kaartje. Ze borduurt zelf ook graag op kaarten, dus de keus om dit kaartje naar haar te sturen was snel gemaakt.


Het kaartje is een voorgeprikt kaartje uit de serie Stitch and Do Cards Only set 51. Ik vind borduren op kaarten ontzettend leuk om te doen,  maar het prikken van de gaatjes gaat me steeds meer tegenstaan. Zo'n voorgeprikt kaartje is dan een uitkomst 😀.

In het midden kleurde ik met een Te Gek Krijtje een oranje gloed. Ik bond een lintje om de kaart en daar bovenop plakte ik een 3D plaatje van Jeanine's Art. 

Wat een warmte de afgelopen week. Ik heb vakantie, maar het is gewoon te warm om ergens naar toe te gaan. Weet van gekkigheid gewoon niet meer hoe ik mijn vrije dagen door moet komen. Eigenlijk te warm om te borduren, mijn potloden smelten bijna buiten.... bleef niets anders over dan een beetje luieren in de hangmat. Nog één weekend en dan is de vakantie al weer voorbij. Hoe zijn jullie deze plakdagen en -nachten doorgekomen?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Een prachtige kaart met mooi borduurtje en plaatje!
    Ik zal blij zijn als het 10 graden minder is. Heb vooral techniek filmpjes gekeken en foto's uitgezocht om te laten afdrukken voor in een album wat ik wil maken. Knutselen heb ik weinig gedaan!!
    groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje met knap borduurwerk! Ja, het is erg warm, ben ook blij dat onze badkamer-verbouwing erop zit. Nu 's morgens vroeg kamer voor kamer echt stofvrij maken, bijna klaar... Dus verder hier ook rustig aan, 's middags binnen, daar is het redelijk koel en af en toe in het zwembad en dan 's avonds maar een rondje fietsen....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en prachtig kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt dit borduurkaartje, Petra!
    Zo leuk dat je schaduw hebt gecreëerd met de krijtjes....
    Ah ja jammer het was gewoon te warm om iets vakantie achtigs te ondernemen...
    Gelukkig is het nu wat beter ik zit buiten onder de parasol, vrijdagmorgen 10 uur
    Binnen kan ikme we l vermaken metlezen en knutselen .....
    eigenlijk is het overleven nu...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Petra. Ik blijf zoveel mogelijk binnen met dat tropische weer. Ook wat aan de hobby gedaan. Ik ben blij dat het al iets minder warm is nu.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Petra, een heel mooi en fijn kaartje. En ja hoor je bent niet alleen die in niets zin heeft om te doen.
    Deze week heb ik ook eigenlijk bijna niets gedaan. Wat vroeger op gestaan om de taken in huis te doen en in de namiddag in een luie zetel met een PRACHTIG boek. (De Nachtroos van Licinda Riley), maar dat was het dan ook. Nu is het hier in België frisser met af en toe een bui, en straks ga ik toch wat freubelen.
    Groetjes en fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra,
    een heel mooi kaartje met het borduursel. Dus dat kan ook met gewoon naaigaren! Dat wist ik niet. Ja warm was het. Wij zijn soms op bezoek geweest bij mensen, in de auto met airco was het prima te doen. Bijna jammer als we arriveerden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart. Met dit warme weer komt er ook weinig uit mijn handen. Gelukkig is het nu beter qua temperatuur.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Petra. Mooie kleuren . De kaart is erg leuk samengesteld. Heel mo o patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46