Magic 3 van 6 - tovenaar

Hokus Pokus Pilatus Pas
Ik wou dat dit prutje een heerlijk soepje was.
Hè wat vreemd, ik doe vast iets verkeerd.
Ben ik het toveren nu al verleerd?
Dit ruikt niet naar mijn favoriete soepje helaas.
Ach, dan maar weer gewoon een broodje kaas.
  
 
Deze tovenaar kleurde ik in met Zig markers en potloden. Voor de achtergrond gebruikte ik Te Gekke Krijtjes. 
 
 
Ik heb er een draaikaart van gemaakt. Door rechts aan het tabje te draaien, komt er telkens een andere tekst tevoorschijn.


Wat heb ik gebruikt:
Stempel tovenaar: Always believe in Magic
Stempel bubbels boven pan: Fish in the reef van Marianne Design
Te Gekke Krijtjes: oker, aqua en kobaltblauw en donkerblauw 
Kleurmedium: Zig markers en Minabella kleurpotloden


Als kind had ik een goocheldoos; wat vond ik het leuk om al die trucjes uit te proberen en iedereen voor de gek te houden. Maar op een gegeven moment hebben al je familieleden de trucjes door en dan is het niet leuk meer... haha

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat leuk Petra dit magickaartje waar de tekst veranderd!
    Zo mooi weer ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zulke leuke kaart! Heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Petra! Hier heeft de jongste ook een tijd met een goocheldoos rond gelopen, haha, leuk toch! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje!
    Leuk het draaiende gedeelte met telkens een andere tekst.
    Prachtig ingekleurd.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf de draaikaart met die leuke en toepasselijke teksten erop. Ik had misschien wel dezelfde goocheldoos! Geweldig vond ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi kaartje heb je weer gemaakt Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46