Winter Deer

Toen ik deze stempel zag, moest ik gelijk aan de Disneyfilm Bambi denken. Je kent hem vast wel. Wat een schatje hè, met die mooie, grote, reebruine ogen...


Voor de achtergrond borduurde ik een kaartje uit Stitch and Do Cards Only set 49.
De randen kleurde ik met Te Gekke Krijtjes. Tussen het borduurwerk heb ik een paar glittersteentjes geplakt.


De digitale stempel heet Winter Deer, hij komt uit de Octavia Frosted Winter Collectie van Polkadoodles. Voor het inkleuren gebruikte ik Faber-Castell Polychromos potloden.


Vandaag start bij DigiChoosday weer een nieuwe challenge. Het thema is altijd "alles mag" en je mag elk stempelmerk gebruiken. Kom je de inspiratiekaarten van alle DT leden even bekijken? Stuur dan gelijk een kaartje in en wie weet word jij de random gekozen winnaar van een paar mooie Polkadoodles stempels. Info en linken kun je >hier<.


Nog een paar dagen werken en dan heb ik lekker Kerstvakantie. Heerlijk 2 weken geen verplichtingen. Wat zal ik eens gaan doen? Mmmm... een paar Disneyfilms kijken? Wat staat er bij jullie op de planning?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #12 - imagine that digistamp blog
December Challenge - color it create it show it off


Reacties

  1. Idd net een scene uit de film! Heel mooi kaartje Petra! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra
    Mooi dit bambikaartje, prachtig zoals je het hebt geborduurd!
    Lekker vakantie.. ik mag vandaag werken , het weekend en eerste en tweede kerstdag en dan pas 3 januari weer, zo gaat dat als je in de zorg werkt....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra, ik heb weer eens door je mooie blogje gescrold en er staan stuk voor stuk prachtige creaties in. Ik wil je hartelijk bedanken voor je prachtige kerstkaart die ik vandaag ontvangen heb,het is een mooierd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra, wat is dit weer fantastisch gekleurd! Supermooi! Dank je wel voor je kerstkaart die ik van je kreeg! Ook al zo'n mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bambi is weer zo mooi gekleurd wat een dotje.
    Ik ben een paar dagen vrij, moet de 27 ste weer werken.. veel voorbereiden voor de Kerst en tweede kerstdag lekker met ons gezinnetje. Geniet lekker van je twee weekjes vrij, heerlijk.


    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, Petra, die ogen zijn geweldig, precies Bambi. Hopelijk loopt het met deze moederhert niet zo dramatisch af.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just lovely!!new follower.
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning card .. love the design.
    Merry Christmas to you and your family.
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely coloring and I love your deer!!
    Merry Christmas!!
    Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous CAS card and coloring...love it...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card and fantastic colouring.
    Merry Christmas to you and your family
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card!! Thanks so much for participating in our IMAGINE THAT! DIGISTAMP CREATIVE PLAYGROUND challenge. Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card .It's so sweet and pretty. Thank you for sharing your wonderful project with us at Color It, Create It, Show It Off Challenge Blog. Hugs Neva

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46