Winnie Winter Partytime

"Ik ben op weg naar mijn vriendinnetje, want die is vandaag jarig. Vannacht is er een dik pak sneeuw gevallen, daarom heb ik alle cadeautjes maar op mijn sleetje geladen."


Dit is digistempel Winnie Winter Partytime van Polkadoodles. De achtergrond heb ik gekleurd met Te Gekke Krijtjes. Ik gebruik bijna altijd correspondentie-kaartjes van de Hema als ik met de krijtjes kleur. Deze keer koos ik een glad, beetje parelmoerachtig papier. De paarse kleuren blijven daardoor heel subtiel. 


Om te kleuren gebruikte ik weer mijn Faber-Castell Polychromos potloden.


Alle Winnie Winter stempels die ik de afgelopen dagen gebruikte, vind je >hier<.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
S is for Snow - Alphabet Challenge Blog
Challenge #27 cadeautjes op je kaart - 4 season challengeblog

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Super die kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, zoet kaartje Petra! Heel mooi ingekleurd, vind de afbeelding wel heel erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleine meid is weer prachtig gekleurd. Het is een prachtig geheel geworden.

    Lieve groet,
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaahw, wat een schatje.
    Je hebt haar zo mooi gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverd!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Petra
    Leuk kaartje met schattig meiske!
    Mooi ingekleurd weer en leuk dat je eenbkort fotofilmpje hebt bijgevoegd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi lief kaartje.
    Toffe kleurtjes en heel mooi ingekleurd.
    Leuk filmpje erbij, geweldig leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely cute creation - love your little video too - step-by-step almost. Thank you for joining us in our ;snow' challenge at The Alphabet Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart, mooie tinten!
    Bedankt voor het meedoen bij 52WTC en op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A lovely, cute card. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge. Sian (DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute card and colors are awesome ...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart heb je gemaakt met de cadeautjes challenge van 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46