Winnie Winter Invitation

"Hoi, ik ben bijna jarig en ik vind het heel leuk als je naar mijn verjaardagsfeestje komt. Ik heb de uitnodiging zojuist in je brievenbus gestopt. Je komt toch wel hè? Gezellig !"


Dit is digistempel Winnie Winter Invitation  van Polkadoodles. Ik heb haar weer ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden. Voor de kaartvorm heb ik een stans van CREAlies gebruikt. Ook hier weer wat glitterlijm, deze keer over de bontrandjes van haar jas en muts.

Ben je op zoek naar nog meer inspiratie met deze stempels uit de Winnie Winter Celebration collectie? Neem dan >hier< eens een kijkje op de Facebook pagina van Polkadoodles. Je mag hier ook je eigen creaties delen, altijd leuk om te zien wat jullie maken !

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
December Anything Goes - Crafting by designs


Reacties

  1. Hoi hoi Petra
    Wat een leuk kaartje mooie afbeelding prachtig ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het plaatje weer mooi ingekleurd! Een heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje en deze vorm vind ik ook erg mooi! Mooi ingekleurd en mooi dat goud eronder! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous CAS card and coloring...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46