Cute Christmas Kitty 1

Weet je dat ik allergisch ben voor katten? Zodra ik ze aai, begin ik spontaan te niezen. Nu heb ik er één gevonden waar ik niet de kriebels van krijg: deze Cute Christmas Kitty van Polkadoodles 😁


Het Design Team kreeg deze week de uitdaging om slechts 2 kleuren te gebruiken. Ik koos voor bruin en groen. De lichtbruine kerstbal sneed ik uit met de ScanNCut. Ik maakte er een shakerkaart van. Met Memento Bamboo Leaves en Cottage Ivy stempelde ik een paar takjes onderaan. Het resultaat viel me eerst wat tegen. Daarom heb ik het midden van de takjes nog wat extra aangezet met een groen potlood. De onderkant van de kerstbal een beetje gekleurd met een olijfkleurig Te Gek Krijtje.


Het lieve katje ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden.


Deze digitale stempel Cute Christmas Kitty komt uit de Winnie White Christmas collectie, je vindt hem >hier<.


Vandaag start een nieuwe challenge bij DigiChoosday. Doe je gezellig mee? Als prijs zijn er mooie Polkadoodles stempels te winnen. Of neem vandaag een kijkje in de webshop, op dinsdag is er altijd een superaanbieding. Info vind je >hier<.


Schudkaartjes maken is leuk, maar er blijven toch altijd wat pailletjes aan de zijkant plakken, wat ik ook probeer om dit te voorkomen.... hoe pakken jullie dat aan?

Groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #459 Anything goes Christmas - Fab 'n' Funky Challenges
Challenge #403 Anything goes - Crafty Creations Challenges
Challenge #61 Anything Christmas Goes - The Holly and Ivy Christmas Challenge
Challenge 466 - Crafty Hazelnuts Christmas Challenge
Challenge #17 - Merry Little Christmas Challenge Blog

Reacties

  1. Hoi hoi Petra
    Ah wat een schattig schudkaartje!
    Mooi ingekleurd ook weer!
    Misschien help het als je plastic even antistatisch maakt met wat poeder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje van een kat en een hele leuke schudkerstbal

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this image, your colouring is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukje Petra! Heel mooi kaartje/kerstbal! Hij zou zo in de boom kunnen ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute!! Love the shaker element! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous design, love the shape and shaker element, sweet image and beautiful colouring.
    Thanks for playing along at Fab'n' Funky
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable shaker card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous project, love the cute image, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor dit poesje zal je niet allergisch zijn Petra 😀
    Ik heb nog nooit een schudkaart gemaakt, dus weet niet hoe dat werkt. Een mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou nooit meer een andere poes aaien, dan deze! Wat een schatje en je kleurwerk is mooi! Je vraag over de schudkaart. Ik moet er even over na denken. Je bedoelt dat er van die dingetjes aan de rand van het foam blijven plakken. Ik geloof dat ik dat niet zo erg vind, maar ik ga er eens op letten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke schudkaart en ik vind het niet zo erg als er wat aan de foam blijft hangen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for joining us at the Crafty Creations Challenges for our latest challenge. Good luck and join us again soon. Hugs, Kathy {Crafty Creations Challenges}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46