Hoera Te Gekke Inge is jarig

Hieper de piep hoera, Vandaag is Inge van Te Gek! jarig. Gefeliciteerd ! Natuurlijk krijgt ze een kaartje met een gekrijte achtergrond van me 😊.

Bijna altijd heb ik de neiging om het 3D plaatje in het midden van mijn kaart te plakken. Of rechts onderin. Waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Vandaag doe ik het eens een keer anders: links onderin:


Met een lichtgroen en een olijfkleurig Te Gek Krijtje heb ik eerst een beetje een "wazige vlek" op de kaart gekleurd. Daarna ben ik begonnen met borduren. Het kaartje komt uit Stitch and Do Cards Only set 52. Als laatste het 3D plaatje van Jeanine's Art uit de serie Just beautiful links onderin geplakt.

Hebben jullie ook zo van die dingetjes die je altijd standaard hetzelfde doet en waarvan je je afvraagt: waarom doe ik het niet eens een keer op een andere manier?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtige kaart heb je voor Inge gemaakt. De achtergrondkleur steekt mooi af bij het plaatje, super.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie kaart voor haar gemaakt Petra. Ik heb ook mijn eigen favoriete layout voor kaartjes, maar probeer toch telkens nieuwe dingen uit.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra
    Heel mooi dit kaartje mooi dat geborduurde!
    Inderdaad een afbeelding hoeft echt niet altijd in het midden te zitten, toch heb ik die neiging wel altijd, terwijl het effect zoals jij het hebt gedaan ook heel mooi is, gewoon even anders denken dus....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Petra. Mooi met het kleurtje erop en het plaatje wat aan de kant. Is weee eens wat anders. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart voor Inge! Leuk met het bloemetje links onder, verrassend! Ik herken wel dat je dingen vaak op dezelfde manier doet.
    Leuk om dat eens te doorbreken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46