Cute Christmas Kitty 3

"Waarom staat er nou altijd zo'n dikke kerstman op een kerstkaart? Of een eland? Waarom niet gewoon een lief katje? Mag ik nou óók eens een keertje.... please? Ik zal m'n kerstmuts opzetten miauw?"


Voor deze kerstkaart-op-donderdag-kaart heb ik nog een keer het lieve katje (Cute Christmas Kitty) van Polkadoodles op een wit correspondentiekaartje geprint. De achtergrond heb ik gemaakt met het stencil Sun van DutchDoobadoo en een rood Te Gek Krijtje.


De digitale stempel is ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden.


Ook vandaag heb ik me weer aan twee kleuren gehouden, zwart en rood zoals je ziet. Dit zijn echt mijn lievelingskleuren. Van welke kleuren worden jullie helemaal enthousiast?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge november - Kaart met een dier - 52 Weeks to Christmas
Challenge #36 - Daisy Chain Challenges



Reacties

  1. Prachtig kaartje Petra, helemaal mee eens, katjes zijn minstens net zo leuk als de kerstman, haha! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje en schitterend gekleurd..
    lekker lang blijven miauwen, dan krijg je je zin , en staat je mooi op de voorkant van de kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging DIER op je kaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou niet van katten en poezen maar voor dit schatje maak ik een uitzondering, heel lief.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje en ik heb toevallig ook kerstpoesjes deze keer! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi geslaagd kaartje !
    En je achtergrond is super, eenvoudig en meer moet dat niet zijn. Ik heb vorige week een workshop(je) gegeven met te gekke krijtjes voor rouwkaartjes en iedereen was in de wolken met hun resultaat. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Petra
    Ja hoor katjes kunnen ook kerstig zijn!
    Ik vind dit kaartje ook weer zo leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze Challenge!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Fijne Sinterklaasavond!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Petra, zo leuk die bolletjes achtergrond en samen met dat lieve poesje een echt TOPPERTJE!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan onze dieren-challenge op het 52WTC-blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart ! En zeker een goed idee DT leuke poesje als blikvanger !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze ook leuk zeg, echt een dotje.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje, Petra! Om te aaien, zo ziet ie er uit. Dit lieve katje verdient absoluut een plek op een kerstkaartje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart, het lieve poesje mag zeker op je kerstkaart. Net als op de vorige 2 kaartjes. Prachtig het witte poesje op het kraft.
    Ik ga nog even lekker van al je creatie's genieten die ik de afgelopen maanden gemist hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supermooie kaart is het zo geworden
    fijn dat je meedoet deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal leuk en lief kaartje is het geworden zo ! geslaagd hoor
    fijn dat je meedoet deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46