Winnie Winter Birthday Tree

"Speciaal voor jouw verjaardag kom ik een cadeautje brengen. Nee, het is geen kerstcadeautje, maar een echte verjaardagsverrassing! Ben je nieuwsgierig wat er in zit?"


Dit is digistempel Winnie Winter Birthday tree van Polkadoodles. Ik heb haar ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden. De kaartvorm is uitgesneden met een stans van CREAlies.


Dit is weer één van de Winnie verjaardagsstempels uit de Winnie Winter Collectie. Als je ze nog niet beu bent, kom dan morgen weer even kijken, dan laat ik er nóg één zien.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Week 48 Anything Goes - Colour Crazy Challenge

Reacties

  1. Prachtig kaartje, leuke vorm ook! En schitterend ingekleurd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje, heel mooi model! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi hoi hoi Petra
    Wat een leukerd weer, ook de vorm vind ik erg mooi passen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer zo'n schattig afdrukje, heel mooi ingekleurd Petra en een hele leuke kaartvorm heb je gebruikt. Leuk die "traditionele" kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooi kaartje Petra... en wat heb je die leuke digi weer fantastisch mooi ingekleurd!!!
    leuke vorm ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is superleuk voor een kerstjarige! Leuk zo met deze vorm. Ik heb ehm volgens mij in het ovaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card shape and colors and coloring are amazing ...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46