Kerstkaart op donderdag week 51

Zo, ik heb al mijn kerstkaarten op de post, kan me nu weer storten op het maken van andere kaarten haha. Hoe zit het met de kerstkaarten stress bij jullie? Alles al klaar? Heb je nog wat kaarten nodig, dan heb ik nog een inspiratiekaartje voor je. Dit kaartje heb je in een mum van tijd klaar:


Met tape en post-it heb ik een correspondentiekaartje afgeplakt. Achtergrondje gekleurd met Te Gekke Krijtjes, stempeltje van een paar bomen, een rendiertje en een tekst erbij, paar witte stipjes met een gelpen en klaar ben je. O ja, ook nog met een grijs potlood een klein beetje schaduw getekend hier en daar en het geheel gemat op een kaartje.

De bomen vind je op de stempellap Winter Scene-its van HobbyART. Het rendier is een stempel van Gummiapan en de tekst is van ARTSpecially.

Hier zie je een klein filmpje:


Van zo'n kaartje heb je heel snel een hele voorraad gemaakt. Als je plotseling nog kaartjes nodig hebt, bijvoorbeeld voor je vaste postbode, of die buurman aan het eind van de straat die helemaal alleen is, of die zieke vrouw een eindje verderop in het dorp, en o ja, je man vraagt of je nog een paar kaartjes overhebt om aan zijn collega's te geven ... poeh poeh, ik heb elk jaar toch weer meer kaartjes nodig dan ik in eerste instantie dacht.


groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Elke donderdag een kerstkaart - 52 weeks to Christmas
Challenge 125 Winter Colours - crafty friends challenge blog
Challenge #52 - papercraft challenges
Challenge #180 - addicted to stamps challenge

Reacties

  1. Prachtige kaart Petra!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Petra!Ik kom ook elk jaar toch nog kaartjes te kort!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Petra.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar, die kaarten die lastminute nog nodig zijn... deze is prachtig, ik ga me er, na kerst, een keer in verdiepen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje is het geworden vind de silhouet stempels ook leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt!
    Hier geen stress gehad, omdat ik probeer elke week een kaart te maken. En alles is al verstuurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simpel maar toch zo mooi ! Bedankt voor het filmpje Petra en ook voor je kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Petra! Erg mooi je achtergrond met het hert in zwart voorop! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig winters tafereeltje is er op je kerstkaartje te zien Petra..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Petra
    Wat een leuk snel kerstkaartje heb je gemaakt, altijd goed voor de 'last minute' !
    Heel erg bedankt voor jullie mooie kerstkaartje, heel leuk dat schattige gele vogeltje die de kerstwens komt brengen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kerstkaartje, een CASkaart is het geworden.Erg mooi gedan.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart zeg!!
    Ja er komen altijd wat kaartjes bij die weer gestuurd moeten worden.
    Jouw leuke kerstkaart viel hier vandaag op de mat, heel erg bedankt.
    Leuk dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Petra, een hele fijne kaart en inderdaad vlug gemaakt, en met de krijtjes heb je altijd een mooi effect, en trouwens bedankt voor de uitleg.
    Fijne feestdagen.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi Petra !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart! Tof filmpje. Het lijkt zo eenvoudig, moet ik ook eens proberen.
    Mijn kaarten zijn allemaal de deur uit. Enkel nog een 8 tal nieuwjaarskaarten schrijven .
    Fijne feestdagen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hoor, mijn kaarten zijn op de bus. Voor familie maak ik altijd nieuwjaarskaarten. Daar moet ik nog aan beginnen. Jouw snelle kaart is weer super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstkaart Petra, heel mooi gemaakt die achtergrond..Leuke uitleg erbij. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi en ik vind dit helemaal niet simpel ! Je moet het maar kunnen ! Heel leuk gedaan ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi sfeervol kaartje, je achtergrond met de krijtjes is echt prachtig! Ik vind het wel een beetje zonde dat je je logo midden op de afbeelding plaatst. Zeker bij zo een mooie kaart als dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very nice work thanks for sharing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello… Your card is lovely… Thanks for sharing it with us at Crafty Friends. Hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader]

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful cold and frosty card, gorgeous scene.
    Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. BEAUTIFUL scene! Thanks so much for playing in our challenge at Addicted to Stamps!
    Darlene
    ADDICTED TO STAMPS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi!! Gezellig dat je meedoet bij Crafty Friends. Succes!!
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46