Rode tulp

Rood - wit - blauw, tulpen... Hoe Hollands wil je het hebben?
 

Oplegkaartje gekleurd met Te Gekke Krijtjes en daarna geborduurd. 

Afgelopen zaterdag met m'n man op de motor een rondje gereden. Ik rijd niet zelf hoor, laat mij maar lekker achterop zitten, kan ik heerlijk op m'n gemak rondkijken en hoef niet op het verkeer te letten haha. Onlangs stond in de krant een artikel over een heel klein, ouderwets, snoepwinkeltje in Oudewater. Het winkeltje heet Hokus Pokus. Dat vonden we wel eens leuk om te gaan bekijken. En dan hebben we gelijk een doel om naar toe te rijden. Het is inderdaad een ieniemiene winkeltje, erg gezellig, met heel veel soorten bonbons en ouderwets snoep. Moeilijk kiezen hoor....

Zondagmiddag heerlijk in de tuin zitten genieten van het mooie weer en met natuurlijk wat lekkers binnen handbereik. En dan is het fijn om zo'n oplegkaartje te borduren. En weer een mooi kaartje klaar!

Stitch and Do Cards Only A6 Set 02, Te Gekke Krijtjes, 3D plaatje Yvonne Creations


Laat het nou nét in de kleuren van de challenge bij The Paper Players zijn. Daar hebben ze deze keer een bingo kaartje, Tic Tac Toe in het Engels (klinkt eigenlijk veel leuker haha) en ik koos voor de diagonaal van linksboven naar rechts onder.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge PP543 tic tac toe - The Paper Players
 

 
 
 
 

Reacties

  1. heel mooi kaartje Petra. Ben je ook nog in de Heksenwaag geweest? Zit ook in Oudewater.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Petra!
    Dat borduren op papier lijkt me al zo moeilijk en jij bewerkt zelf je papier en borduurt daaar op, petje af !
    Mooi vrolijk voorjaarskaartje
    Wat fijn dat het nu zulk mooi weer is he des te leuker is zo'n motorrit!
    Ik rijd graag op mijn scooter dat voelt ook zo heerlijk, mooie routes uitzoeken en dan gaan....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your embroidery embellishments are amazing! You must have lots of patience! Your little trip to the Hokus Pokus sounds fun too! Thanks for playing with my Tic Tac Toe challenge at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Petra, lekker Hollands inderdaad! En mooi geborduurd zeg!
    Leuk dat je tic-toc-toe hebt (volgens mij is het boter-kaas-en-eieren).
    Oudewater, daar ben ik heel vroeger ooit geweest, in de Heksenwaag, ik heb nog een certificaat dat ik geen heks ben :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die mooi geworden .en die krijtjes ik moet ze toch ook maar is wat meer terug gaan gebruiken

    Gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous! What a pretty bloom. Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46