High tea

Kom je vanmiddag gezellig bij me op de thee? Ik heb heerlijke cupcakes en bonbons in huis gehaald. In mijn schaduwrijke tuin is plaats genoeg.


Het 3D plaatje is van Yvonne Creations, het dessinpapier van CRAFTsensations. Het rechthoekje ligt al heel lang in mijn kast. Ik mocht het ooit eens uitsnijden met een stans van mijn schoonzus. Toen sneed ik hem gelijk maar uit in diverse kleuren. Maar ja, het moet maar net bij je plaatje passen. Het is een hele aparte kleur lila, dus het bleef lang liggen, maar nu komt het dan toch nog eens van pas.

 
3D plaatje van hetzelfde knipvel, maar nu met dessinpapier uit een blokje van AVEC. Het gaat lekker met mijn plan #useyourstuff.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Uitdaging #154 lint, kant, jute of touw - Kaartjes Inspiratie Challenges Blog

Reacties

  1. Mooie kaarten Petra
    De plaatjes passen mooi bij het dp
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Petra.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaarten heb je gemaakt Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaarten, Petra.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartjes. En ik herken het wel dat je een stapeltje papier hebt in een kleur waarvan je niet zo goed weet hoe te combineren en dan opeens komt het van pas..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46