Rode rozen

"Rozen verwelken, schepen vergaan, maar mijn liefde voor jou, blijft altijd bestaan". Wat een uitgekauwd gedichtje was dit vroeger hè? Het stond in menig poëziealbum. Ook in die van mij haha!


Zoals jullie onderhand wel doorhebben is één van mijn favoriete bezigheden toch wel het "eerst maar eens kleuren met een Te Gek Krijtje". Dat heb ik dus gedaan met een rood, donkerrood en roest metallic krijtje. Daarna het patroon van Stitch and Do Cards Only set 52 geborduurd. Het 3D plaatje  is van Jeanine's Art uit de serie Just Beautiful.
Ik ben er nog niet over uit voor welke gelegenheid ik deze kaart ga gebruiken en denk nog even na over een passende tekst.

In de brugklas, toen ik voor het eerst Franse les kreeg, kwam ik er ineens achter dat mijn poe-sie-album eigenlijk een poo-wee-zie-album is whahahaha... 😂

Mijn poëziealbums heb ik járen lang bewaard. En ze lagen maar heerlijk stof te happen op de zolder. Opeens vond ik het eigenlijk maar een sentimenteel gedoe. Dus in een bui van opruimwoede toch maar eens een keer naar de oudpapierbak verhuisd. Hadden jullie vroeger een poëziealbum en heb je hem nog bewaard?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart, mooi met het rood gekleurde randje. Ik heb er eentje bijgehouden, daar heeft mijn grootvader nog een tekening in gemaakt van Pinokkio.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en ja hoor ik herken het rijmpje. En heb je je poesie album weggegooid? Wat zonde! haha zo sprak ik het ook uit en eerlijk gezegd nu nog haha. Ik heb hem nog wel en kijk er nog wel eens in. Zo dierbaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit rozenkaartje Petra
    Ik blijf de combie van te gekke krijtjes en borduursel heel heel erg mooi vinden!
    Ah das nou jammer dat je eigen poëzie album weg hebt gedaan, ik heb de mijne gelukkig nog wel er staan toch hele leuke herinneringen in
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om de randen van het kaartje eerst in te kleuren met de krijtjes. Prachtig gemaakt.
    Ik heb mijn poëzie albums nog altijd, ook met dit gedichtje erin 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ervan geborduurde kaarten en krijtjes

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46