Vogeltjes met roze bloesem

Heb weer wat achtergrondjes gemaakt met stencils en Te Gekke Krijtjes. En weer wat oudere 3D plaatjes verwerkt in het kader van #useyourstuff.

 
Licht roze karton, stencil erop, met een tissue kleur opnemen van een Te Gek Krijtje en dan zachtjes wrijven over de open delen van het stencil. Het werkt echt supersnel.

Voor nog iets donkerder roze karton gekozen en wat fellere kleuren krijt.

Op het ecrukleurige karton gekozen voor pastelkleuren.

De stencils zijn van CRAFTsensations, de 3D plaatjes van Amy Design.


Weer lekker snel een voorraadje kaarten klaar! En weer 3 oudere plaatjes verwerkt. Ik dacht zo lekker op te schieten met het opmaken van mijn oude voorraad, maar er ligt echt nog een hele hoop...

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtige kaarten Petra!
    Heel mooi met die leuke kleuren!
    Lieve vogelplastjes heb je gebruikt!
    Ja hier is dat ook zo heel veel voorraad,
    maar het voordeel is dat je nooit misgrijpt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Petra. Tja die voorraad oude materialen raakt niet vlug op. Ik heb ook een berg oude 3d plaatjes liggen.
    Groetjes.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaartjes. En zo leuk dat stencilgebruik. Als ik terug ben van vakantie ga ik de te gekke krijtjes weer eens gebruiken. Ik heb ze al zo lang (van de bedenkster gekocht) en gebruik ze te weinig. Dank je voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een hele mooie serie vogelkaarten gemaakt Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46