Gele tulpen

Van geel word je toch altijd vrolijk, vind je ook niet? En van tulpen word ik ook altijd blij, dus als ik die twee combineer kan het gewoon niet meer stuk !
 
 
Ik ben nog steeds bezig met het opmaken van mijn oude voorraad papier. Het cirkelpapier wat ik op deze kaarten gebruikt heb, ligt zeker wel al zo'n twintig jaar in mijn la. Er zijn al wel diverse vellen uit het blok opgemaakt hoor, maar een paar velletjes bleven altijd maar over. Vandaag is de dag dat ze eindelijk ook eens aan de beurt komen.


stempel Different Colors, Inktense kleurpotloden, dessinpapier en lintje uit de oude doos, enamel dots Marianne Design


groetjes en houdoe, Petra


 

Reacties

  1. Mooi gemaakt Petra
    Inderdaad van deze kleuren word je blij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geel is inderdaad mooi en jij hebt er twee hele leuke kaartjes mee gemaakt Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje in zonnige kleuren Petra.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaarten heb je weer gemaakt Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten en inderdaad, van geel word je vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een kaart om vrolijk van te worden ! Een heeeel mooie kleurencombinatie, helemaal TOP.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46