Kerstkaart op donderdag week 23

Als ik begin met het maken van een kaart, is het eerste wat ik doe: opschrijven welk merk plaatje ik gebruik, uit welke serie komt het borduurpatroon, welk kleurmedium gebruik ik...

 
Maar helaas, ik weet niet wat er deze keer tussenkwam, maar ik heb niets opgeschreven...
Echt, he - le - maal  niets...!

Als ik naar het plaatje kijk, moet het haast wel van Yvonne Creations zijn. Natuurlijk Te Gekke Krijtjes gebruikt om het oplegkaartje kleur te geven. En het zal wel een Stitch and Do patroon zijn, maar welk nummer het is, moet ik jullie deze keer helaas schuldig blijven.
 
Hoe doen jullie dit, onthouden jullie wat je gebruikt of maak je ook een spiekbriefje?

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Wat een prachtige kaart! En zo een mooi borduurwerk. Ik maakte laatst zelf een kaartje met een borduurwerkje .... wat gaat daar veel tijd in zitten zeg. Maar wel leuk om te doen en het resultaat is zooooo ontzettend mooi! Prachtige kleurencombi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaartje enig mooi gedaan met de krijtjes, super mooi geborduurd,
    Ik leg de gebruikte materialen in een bakje, en schrijf als de kaart klaar is het blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Petra
    Ik schrijf heel soms de potloodkleuren op maar meestal vergeet ik het
    De materialen schrijf ik in het blogbericht heel summier erbij
    Ik vind dit borduursel ook weer zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Petra....en zo mooi ingekleurd....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi lief kaartje en gaaf geborduurd Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Petra! Mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk je kerst borduurkaartje van vandaag Petra, je heb een super lief plaatje erbij en mooi dat het bijgekleurd hebt met je krijtjes
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra, je hebt in elk geval een prachtige kerstkaart gemaakt. Ik vind deze kleurencombinatie altijd mooi. Zelf heb ik een blogboek waar ik van alles inschrijf, challenges, adressen, tips, en wat ik gebruikt heb.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattige kaart met een mooi borduurtje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi plaatje en heel fijn borduurwerk ! Top !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, Petra. Ik kan niet altijd achterhalen waar een plaatje vandaan komt, omdat het dan al uitgeknipt is, bijvoorbeeld. Een als ik het wel opschrijf heb ik het weer niet altijd bij de hand als ik mijn blogberichtje schrijf 🤣
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje Petra!
    Ik maak ook altijd een briefje met de namen en nrs en zo. Ik vond het toen ik startte met kaartjes maken en bloggen ontdekte altijd leuk als mensen die zaken vermeldden, zo leer je merken kennen en leer je je weg wat vinden in het creatieve aanbod. Soms raakt het briefje wel eens ergens tussen en kan ik ook mijn ingrediënten niet vermelden, geen ramp denk ik... Maar ik blijf het ook zoveel als mogelijk noteren...
    Fijn weekend!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kerstkaartje prachtige kleuren ook

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46