Molen

♪ ♫ ♪ ♪♫ ♫ Daar bij die molen... die mooie molen ♪ ♫ ♫ ♪ ♪
 
 
Deze kaartvorm kwam ik ooit ergens tegen op het internet en leek me wel leuk om eens te maken. De achtergrond maakte ik met een stencil en Te Gekke Krijtjes.


Na het kleuren van de achtergrond stempelde ik de molen. Ik emboste hem met zwart embossingpoeder, zo komt hij beter tot zijn recht op de achtergrond. En het geeft gelijk zo'n mooi glimmend laagje, dat vind ik wel leuk.


Gebruikte materialen die verkrijgbaar zijn bij Te Gek!:
 
Verder gebruikte ik nog stencils van CRAFTsensation en een stans vaandeltje van Gummiapan.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. een leuke kaart ! liedje zit meteen in mijn hoofd voor de rest van de dag hahahaha
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hollandse kaarten Petra!
    Mooi zoals je de stencils hebt gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super gedaan Petra wat krijg je een ander gezicht met de verschillende kleuren van kaarten, mooiiii


    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke reeks molenkaartjes! tof gespeeld met kleurtjes en stencils!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46