Kerstkaart op donderdag week 23

Wat fijn dat het weer wat mooier weer is hè?! Lekker in de tuin, onder de schaduw van een boom een stempelafdrukje inkleuren. Alles wat ik ingekleurd heb doe ik in een mapje. Als ik dan een challenge voorbij zie komen waarvan ik denk "die vind ik leuk", duik ik in dat mapje om te kijken of ik een passend plaatje bij de hand heb.


Zo kwam ik dus de challenge bij De Egel tegen. Er is een sketch waar je je aan moet houden en er moeten parels of druppels op je kaart te zien zijn. Mijn Rudy kwam hierbij uitstekend van pas!

 
 
Ik kleurde Rudy in met potloden. Een washitapeje van precies 1,5 cm breed, langs de lange kant van het kaartje geplakt. Zelf twee vaandeltjes geknipt en wat Nuvo druppels hier en daar.

 
stempel Rudy van Impronte d'Autore/Te Gek!, Minabella kleurpotloden, dessinpapier Wibra, Nuvo Crystal Drops Bottle Green en Red Berry
 
Het voordeel van buiten kleuren is dat je bijna altijd perfect licht hebt. Freubelen jullie ook graag in de tuin?
 
groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Elke donderdag een kerstkaart - 52 weeks to Christmas
Challenge juni sketch met parels - De Egel

Reacties

  1. Wat een mooie kaarten. En als het mooi weer is zit ik ook graag in de tuin te knutselen. Alleen dat gesleep met je spullen haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met mooi papier en het washi tape past er perfect bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Petra
    Ik haak en lees graag buiten, de rest doe ik binnen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt zelfs twee leuke kerstkaarten gemaakt Petra, op de onderste is Rudolph ook vast door de hitte bevangen hihi. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC. Wij hebben tuin op het zuiden en helaas geen bomen dus de hele dag zon, veel te heet om wat te doen jammer genoeg.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supertoffe kaarten, Petra! Rudolph doet het goed op allebei de kaarten. Hij is mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes en leuke afdrukjes, en ja als het goed weer is ben ik met geen stokken binnen te houden en dan is inkleuren hiervoor het ideale moment. Zo maak ik nu ook een aantal kaartjes uit het doosje met de afdrukjes.
    Lekker inde schaduw met een muziekje, een mens zou met minder tevreden zijn, niet.
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt met de sketch van de Egel Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel toffe kaartjes met de sketch van de Egel, Petra. En handig om die gekleurde afdrukjes in een mapje klaar te hebben liggen.
    Ik heb een keer getracht buiten te hobbyen, maar meestal waait het dan toch een beetje....
    Fijn dat je ook in deze warmte meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe kerstkaartjes Petra. Ik ben ook graag in de tuin bezig, maar voor het ogenblik kan het niet, teveel last van hooikoorts...
    Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Buiten hobbyen doe ik niet meer. Vroeger toen ik met uitheknipte motiefjes uit stofjes werkte wel dan ging ik buiten zitten knippen. Maar tegenwoordig is het me al gauw te heet en vertrek ik naar de koelte in huis.
    Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met die geinige Rudy.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Freubelen in de tuin is bij mij meestal een haakwerkje. Soms zit ik wel te plakken aan de picknicktafel , ik moet dan erg goed opletten dat ik niet vergeet.
    Maar jou resultaat mag er zijn. Leuke kaarten heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46