Babykaartjes

Nóg meer lieve konijntjes ! Voor deze kaarten speelde ik weer met de Distress Ink. Ik krijg nu een beetje de slag te pakken (ben zo aan de Te Gekke Krijtjes gewend haha).


Random wat kleuren gesponst met Tumbled Glass, Salty Ocean en Twisted Citron. Daarna met Wow! embossingpoeder White Twinkle sterren gestempeld met het stencil Stars van Kaisercraft.


Het konijntje ingekleurd met Zig cleancolor real brush markers. Uitgeknipt en op een reepje papier op een rondje vellum geplakt.


De clearstempel is van CRAFTsensations. Voor deze kaart gebruikte ik Worn Lipstick, Picked Raspberry en Wilted Violet.


Zo, voorlopig ben ik er weer even doorheen, door al die babykaartjes.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge 22 geen designpapier - mijn hobbyhonk








Reacties

  1. Ah ook weer zo mooi deze serie, Petra!
    Nou volgens mij kun jij met alle mediums toveren,
    prachtig ook met deze distressinktjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief weer. Het beïnkten gaat je goed af hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met inkt kan je ook mooie achtergrondjes maken zie ik. Weer een paar mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra, wat een schattige kaartjes en zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mag je er nog wel een aantal posten hoor, want ze zijn zo leuk!
    Deze zijn ook echt weer heel schattig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige kaartjes heb je gemaakt. Gek dat je echt moet wennen aan een nieuw kleurmedium... Maar het inkten gaat je ook heel goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie lieve kaartjes Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kleuren met Distress Ink gaat je écht goed af Petra! Prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46