Muizen in bootje

Zijn jullie ook zo toe aan vakantie onderhand?
Helaas kunnen we nog niet naar het buitenland.
Maar ach, in Nederland zijn ook mooie plekjes te ontdekken.
Geniet ervan, maar vermijd nog even te drukke plekken !


De wolken op dit kaartje maakte ik met een stencil van Polkadoodles en een lichtblauw Te Gek Krijtje. Van een strookje wit papier scheurde ik de bovenkant en kleurde het daarna met een donkerblauw en donkeraqua krijtje waarbij ik de bovenkant een beetje wit liet. Bij een smaller strookje deed ik dat ook; op deze kleurde ik met stencil Ocean van CraftEmotions een paar rondjes.


De varende muizen in het bootje kleurde ik in met potloden. Dit is een stempel van Impronte d'Autore en is verkrijgbaar in de webshop van Te Gek!
Als je aan het strookje met het rode touwtje trekt, varen ze een stukje vooruit en komt de tekst tevoorschijn. Dit is een eigen tekststempel van Te Gek!



Het wordt lekker weer dit weekend. Ik zou best een eindje willen varen hoor. Stap je mee in mijn bootje? Waar zullen we naartoe gaan?

groetjes en houdoe, Petra





Reacties

  1. Wat een leuk kaartje Petra! Super schattig de muisjes op hun bootje! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt en te gek kaartje!Wat heb je dat leuk gedaan met dat bootje dat echt vaart! Super gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat schattig dit kaartje, Petra!
    Leuk dat mechanisme zodat het bootje echt kan varen!
    Ben weer helemaal verliefd op die muisjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat dat bootje "echt" kan varen Petra. Ik moest meteen aan dat liedje "schuitje varen, theetje drinken" denken hihi. Mooi zoals je het tafereeltje opgebouwd hebt en de muisjes zijn heel mooi ingekleurd. Een hele mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief afdrukje! Vandaag reden we langs de Loosdrechtse Plassen en daar werd ook gevaren, heerlijk lijkt me, zo'n dag op het water!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46