Sadie de brandweervrouw

Weet je wat ik als klein meisje al wou?
Later als ik groot ben word ik brandweervrouw.
Het lijkt me zo gaaf om langs die stang naar beneden te sjezen
Aan de kant, ik wil als eerste beneden wezen !


Deze digitale stempel printte ik uit op kraftpapier. Ze heet Sadie en is een stempel van Polkadoodles.


Ik kleurde haar in met Faber-Castell Polychromos potloden.


Vandaag begint bij DigiChoosday weer een nieuwe challenge. Én op dinsdag kun je weer met een leuke korting shoppen bij Polkadoodles. De kortingscode vind je hier. Ga dus zeker even kijken.


Doe je deze week weer mee? Thema is zoals altijd Alles Mag en je bent vrij in je stempelkeuze. Je kunt je kaart/project hier uploaden.


Wat wilden jullie vroeger als kind worden? En zijn jullie dromen uitgekomen?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge week 19 - colour crazy challenge
Challenge #207 For the ladies - crafty gals corner
Challenge #481 Hand coloured image - fab 'n funky challenges

Reacties

  1. Wat een schat van een kaartje en dat lieve brandweervrouwtje, dat zouden de neefjes van Pascal van Merit wel ontzettend leuk vinden, die zijn helemaal gek van brandweer...pa en oom zitten bij de brandweer...dus ja dan krijg je dat zeker.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Petra. Supermooi zoals jij op kraft papier inkleurt.
    Mijn man en ik zijn toendertijd samen in het 'diepe' gesprongen en zijn een tuinbouwbedrijf gestart;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Prachtig de stempelafbeelding, heel mooi ingekleurd ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer superleuk, Petra!
    Zoals jij kunt kleuren, geweldig, die paal is net van metaal zo mooi!
    Een vraagje hoe slijp jij die ieniemienie potloodjes?
    Jouw potloden worden helemaal opgekleurd....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing, Petra! Awesome colouring as always! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief digistempeltje Petra en weer mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gekleurd en een gave kaart Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf, deze leuke brandweerdame! Prachtig gekleurd ook weer. En zo'n mooi versje er weer bij.
    Ik wilde altijd verpleegster worden, echt van kleins af aan. Tot ik een jaar of 16 was en we bij biologie naar een video moesten kijken van een open hart operatie... Toen ben ik helemaal afgeknapt :-( en toen wist ik het niet meer.
    Ik ben via een omweggetje toch nog in de zorg terechtgekomen, trouwens, maar niet als verpleegkundige...
    En jij zelf? Was de brandweer jouw jeugddroom?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heb je deze weer heel gaaf gemaakt. Prachtig gekleurd en zo'n prachtig kleurwerk heeft ook verder niets nodig.
    Ik wilde vroeger kleuterjuf worden, is er overigens nooit van gekomen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Damn! Wat goed gekleurd!!!! Echt knap!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alfa Papa Tango

    Wat heb je dit knap gemaakt Petra.
    Een heel leuk stempeltje en zo mooi ingekleurd.
    Jij kent er toch wat van hoor.

    Toen ze aan mij vroegen wat ik later wou worden zei ik, moeder.
    Ik heb 2 kinderen, dus mijn wens is uitgekomen.
    Ik ben nu ook wel een beetje moeder van de kalfjes die bij ons geboren worden.
    Ik heb al heel veel papflesjes gegeven.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous image and colouring. thanks for sharing with us at Colour Crazy.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waouh ! Cette carte est juste magnifique. Simple et efficace !
    La petite pompière est tellement bien colorée, J'adore...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautifully coloured card. Thank you for joining us at Crafty Gals Corner this month. Hope to see you pretty work back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Petra this is beautifully crafted and perfect for our May challenge. Thanks for sharing your creative talent with us. Good luck and please stay safe and healthy.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic card and lovely image, and your coloring is amazing
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, my goodness.. She is beautifully colored. Thanks for playing along with us this fortnight at Colour Crazy Challenge. AJ DT CCC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Brilliant card and colouring thanks for sharing your creativity with us at Colour crazy challenge this week good luck in the draw. AuntySue
    https://auntysuescraftcavern.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46