Condoleance

Vandaag wil ik jullie weer een setje condoleance kaarten laten zien.  De Te Gekke Krijtjes zijn hierbij mijn favoriet om mee te werken, omdat je hiermee zo'n mooie subtiele achtergrond kunt kleuren.


Bij elke kaart gebruikte ik een blauw krijtje (uit de metallic doos), een grijze en kobaltblauwe (uit de pastel doos) en soms een vleugje paars (uit de te gekke kleuren doos). Voor het maskeren van de cirkel gebruikte ik het grootste rondje uit het cirkel sjabloon.


Met het stencil "achtergrond bloemen" van CraftEmotions kleurde ik her en der een paar bladeren op de achtergrond. Het is maar heel licht, je ziet ze bijna niet, maar ik vind het precies genoeg.


De bloemen vind je op de stempellap Blooming van Studio Light. De tekststempels zijn van Anna Gretha Design.


De bloemen en sommige blaadjes heb ik een ieniemienie randje kleur gegeven met potloden, een witte gelpen en een heel klein vleugje glitterlijm.

Ben je geabonneerd op de nieuwsbrief van Te Gek!, dan vond je deze week een filmpje in je mailbox waarin ik je laat zien hoe je een soortgelijke kaart kunt maken. Nog geen lid? Meld je snel aan via www.tegek.nu, want er komt nog veel meer leuks aan.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een mooie kaarten Petra !
    Ik ga meteen eens kijken voor de nieuwsbrief.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stijlvolle kaarten heb je gemaakt, Petra!
    Mooie techniek!
    Ja, ik heb het filmpje ontvangen van te gek, Inge heeft het toegestuurd,
    ik ben er blij mee, want de krijtjes worden door mij toch maar weinig gebruikt,
    ik ga komende week er weer eens mee aan de slag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie stijlvolle kaartjes Petra. Ik gebruik ook nogal eens de krijtjes en stempels om condoleance kaartjes te maken.
    Bedankt voor de link, ik zal eens kijken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig! Vooral de accenten met wit en glitter, zo subtiel maar erg mooi. Ik sla ze weer op!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes, heel stijlvol! En de mooie bloemstempels zijn er inderdaad heel geschikt voor.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie condoleance kaarten heb je gemaakt met je te gekke krijtjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46