Gans

Lief kuikentje kom nu je pootjes strekken,
want ik wil je de grote wereld laten ontdekken.
Er is zoveel moois te zien mijn kleine spruit,
kom nu maar vlug onder mijn vleugels uit.


Deze gans van Precious Marieke (Springtime) stempelde ik met Memento Summer Sky en kleurde haar in met Zig cleancolor real brush markers. Het vrolijke dessinpapier komt uit een papierblok van Studio Light.



Bij deze variant gebruikte ik gedessineerd kaartkarton van DécoTime. De tekst is een stempel van Inkerbell Stamps.


Ik twijfel, is het nu een gans of toch gewoon een wit eendje? Wat denken jullie?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #32 jonge dieren - 4-season challengeblog

Reacties

  1. Ik denk een gans.
    Ze zijn leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah Petra wat leuk deze kaarten!
    In eerste instantie dacht ik dat het een knipplaatje was...
    Prachtig ingekleurd,
    ik denk ook dat het een ganzemoedertje is!
    Mooie tekst ook op de tweede kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten! Heel mooi de eend (of dan toch de gans, haha) ingekleurd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes weer Petra! Heel mooi. Lieve afbeelding van het ganze-eendje en mooie tekst.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat super zeg! Toen ik je intro las, en de afbeelding zag dacht ik aan het lied van het 'kuikentje dat bij zijn moeder zat'. Mooi gekleurd...wauw...en de tekst is ook mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3x prachtig
    * prachtige gekleurd
    * prachtige tekst
    * prachtige kaarten.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaartjes zijn dit Petra...zo mooi die stempel ingekleurd met je Zig markers...en een prachtige tekst erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige kaartjes en mooi ingekleurd! Leuk dat je meedoet met onze jonge-dieren-challenge op het 4 Season blog, dankjewel.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met jonge dieren erop. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46