Baby

Geboortekaartjes maken is erg leuk om te doen. Helaas is onze familie behoorlijk compleet en worden er niet veel baby's meer geboren. Gelukkig heb ik nog wel een aantal jonge collega's en laat één van hen nu toch zwanger zijn. Dus nu kan ik toch weer even los met die koddige babystempeltjes !



Dit dessinpapier zat ooit eens in een creatief Engels tijdschrift. De stans is van Noor!Design. De tekst is een sticker die ik met een Identypen paars kleurde.


Dit schatje zit op een stempellap van CRAFTsensations, ik kleurde haar in met Faber-Castell Polychromos potloden. Haar mutsje smeerde ik vol met glitterlijm.


De ouders in spé weten nog niet wat het gaat worden, dus moet ik ook een jongensvariant maken natuurlijk. Hè, wat vervelend.... echt niet 😉
Het dessinpapier van dit kaartje komt uit een blokje van de Wibra.


Hoe is het bij jullie in de familie, nog regelmatig een geboortegolf...?

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Prachtig Petra! Leuk als je weer eens "los" kan gaan op babykaartjes. Bij ons is denk ik afgelopen januari het laatste kleinkind geboren, maar je weet maar nooit natuurlijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes allebei! Onze familie is ook compleet, zullen geen baby's meer bijkomen! Jammer! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Petra. Lief stempeltje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, zo mooi gekleurd weer! Ik vind babykaartjes ook altijd erg leuk om te maken. Gelukkig is het bij mij in de familie nog redelijk aanwezig, het babygebeuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk en mooi gekleurd. Nee, bij ons ook niet, maar ik heb ene collega die wel eens wat bij me bestelt en toevallig mag ik twee babykaartjes maken voor meisjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk! Zo schattig die hummeltjex mrt hun blozende wangetjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartjess heb je gemaakt !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve mooie babykaartjes heb je gemaakt, Petra!
    Dat glittermutsje vind ik ook zo leuk!
    De kleurencombie op beide kaarten vind ik prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46