Little Bunny

"Aaah... wat een lieve bunny... eh ik bedoel lieve baby geboren !"


De clearstempel is van CRAFTsensations. Ik heb deze met Versafine Toffee eerst op mijn kaartje gestempeld en daarna gemaskerd om de achtergrond te kleuren. Dit deed ik met Distress Ink salty ocean, blueprint sketch en rusty hinge.



De bunnies kleurde ik met Faber-Castell Polychromos potloden.


Voor de meisjesvariant gebruikte ik Distress Ink worn lipstick, picked raspberry en rusty hinge. Om de hartjes te kleuren gebruikte ik sjabloneergaas.


Zijn het geen scheetjes? Oeps sorry voor mijn woordkeuze, het zijn echt schatjes !

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46