Kleurenkaartenteam mei

Vandaag de laatste woensdag van de maand, dat betekent weer tijd voor het Kleurenkaartenteam. De kleuren van deze maand zijn lichtblauw en bruin.


Voor deze kaart pakte ik dessinpapier van DécoTime. Door het dubbel te vouwen was de basis van mijn kaart al klaar. Ik sneed een hexagon uit wit papier en stempelde de paarden van Viva Decor er op.


De paarden kleurde ik in met Faber-Castell Polychromos potloden.  De hoefijzers kleurde ik ook in en knipte ze uit. Uit bruin karton sneed ik een smalle hexagon en plakte die als kader  op de witte.


Nog een ruw touwtje om de kaart en that's it. 

En nóg maar een kaartje in lichtblauw en bruin:


Het dessinpapier is van Leane Creatief. De randen gaf ik een heel klein beetje kleur met een bruin Te Gek Krijtje. In het midden een sierlijke stans van Noor! Design. Deze paardenstempel zit op dezelfde stempellap van Viva Decor en kleurde ik ook met mijn potloden.  De tekst van CraftEmotions stempelde ik op een vaandeltje van CREAlies.


Ben je ook benieuwd wat andere creatievelingen met deze twee kleuren maakten? Op het blog van Martina vind je een lijst met alle deelnemers.


Heel veel jonge meiden zijn helemaal idolaat van paarden, ikzelf heb dat nooit zo gehad. Wie van jullie was ook een echt paardenmeisje?

Groetjes en houdoe, Petra




 









Reacties

  1. Wat een mooie kaart. Prachtig heb je deze ingekleurd
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige paardenkaartjes! Erg mooi ingekleurd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, Petra!
    Als altijd weer zo mooi passend bij elkaar!
    Nee ik was ook geen paardenmeisje,
    mijn jongste dochter wel die zat dag en nacht bij de pony die ze mocht verzorgen...
    Later heeft ze nog dressuur gereden, haar opa en oom hadden ook paarden dus het zal in haar genen zitten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaartjes! Leuk in de kleurtjes van deze maand.
    En nee, er schuilt geen paardenmeisje in mij ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten, Petra! Ook ik was geen paarden meisje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie kaarten!! Vooral die eerste is zooo mooi ingekleurd!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke stempel is dat Petra. Mooie kaartjes in de KKT kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige paardenkaartjes in KKT kleuren Petra! Geweldig mooi ingekleurd.
    Ik was niet echt een paardenmeisje maar heb wel even een verzorgpony gehad. Toen deze mij van zijn rug smeet in het prikkeldraad was de liefde over...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten ! Mooie stempels ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, die paardenkaartjes, daar is dit een geschikte kleurencombinatie voor! Ik ben geen paardenmeisje. Vroeger vond ik die paardenstrips in de Tina ook nooit zo leuk, maar bij gebrek aan iets anders las ik ze toch :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal super, kaarten voor paardenmeisjes, mijn kleindochter is er zo een, ze schildert plastic paardjes in de kleuren van de echte paarden in de manege, het was voor haar echt een straf dat ze even niet naar de stal mochten . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie paardenkaartjes en zeker leuk voor paardenmeisjes! Erg mooi gedaan! Nee, ik ben ook geen paardenmeisje! Vind ze een beetje eng! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende paardenkaartjes, Petra. Daar kun je best veel paardenmeisjes voor vinden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouwie wat mooi! Nee ik ben geen paardenmeisje maar ons buurmeisje wel!
    Geweldig gekleurd ook. Mijn complimenten. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 prachtige KKT-kaarten, de eerste vind ik superlief!
    ik had niets met paarden, was bij ons ook niet echt iets voor 'werkmensen' toen ik klein was, eerder iets voor rijkelui... Nu is paardrijden toch veel toegankelijker dan toen, zie in kennissenkring idd veel meisjes die er gek op zijn!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Petra....mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Petra,

    Leuke set kaartjes maakte je... Super ingekleurd ook!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Petra, je kaartjes zijn PRACHTIG ! En deze kleurencombinatie met het blauw en het bruin van de paarden is gewoon af.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor paardenliefhebers zijn deze kaartjes heel knap, mooi ingekleurd ook. Ik vindt paarden mooie dieren, maar rijden doe ik niet.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes
    Els


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb een nicht die deze kaart te gek zou vinden. Ze heeft een eigen paard, haar man is hoefsmid en ze doet mee aan concoursen. Ik heb wel eens paard gereden toen ik een jaar of 8 was, maar het heeft niets met me gedaan...Je hebt een mooie kaart in de gevraagde kleuren van het KKT gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij gaat paardenliefhebbers hier heel blij mee maken. Mooie kaarten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,
    ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
    Maar kijk, hier ben ik dan toch.
    Hele leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi zijn ze geworden
    blij dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46