Stippen

Het is rustig bij mijn kaartenmakerij. Dat komt omdat ik weer aan het stippen ben. Ook dit jaar doe ik weer mee met de jaarlijkse Dot-a-long van Stipstijl. Elke week krijg je een deel van het patroon, vooraf weet je niet wat het eindresultaat wordt. Dat is juist de verrassing ! Helaas mag ik je nu nog niets laten zien van dit project. 


Ik kan je wel laten zien wat ik onlangs maakte. Hiervoor gebruikte ik een deel van het patroon Stip-ellips.

Het begin vind ik altijd spannend. Naarmate ik vorder krijg ik er steeds meer lol in en uiteindelijk ben ik weer heel blij met dit bord als resultaat.

Het Dot-a-long project is nu twee weken bezig, over drie weken kan ik je het eindresultaat laten zien.

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Een prachtig bordje met super mooi stipwerk.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge Petra wat mooi!
    Wat een leuk project dat je elke week een stukje huiswerk erbij krijgt, benieuwd naar je eindresultaat
    En stipse!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stipwerk bord! Moet ik toch ook weer eens doen..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46