Raccoon

Wat zou er toch in die doos zitten? Van die zoete suikerhartjes met een tekst er op, of Milka chocolaatjes...?


Deze raccoon is een digistempel gesponsord door Paper Nest Dolls voor het Kleuren Met Potloden Blog. Ik gebruikte de Polychromos om hem in te kleuren. Dessinpapier uit de oertijd, maar qua kleuren perfect voor mijn plaatje.

 

Voor de liefhebbers, gebruikte kleuren:
Grijs 233-235
Zwart 199
Bruin 176
Blauw 146
Roze 123-129-225

digistempel Raccoon with Heart van Paper Nest Dolls, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, papier Colours Unlimited AVEC 

Wil je kans maken om een leuke digistempel te winnen? Doe deze maand dan mee met de challenge. Hier vind je alle info.



Wat zit er volgens jou in het doosje?

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Petra!
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt als voorbeeld, mooi ingekleurd!
    Een hele fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wie weet zit er voor jou iets lekkers in dat doosje 🙂
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind m erg leuk geworden.
    ik denk harten snoepjes in het doosje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad). Wat heb je de raccoon prachtig ingekleurd en het DP uit de oertijd past er perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij een cadeautje voor jou Petra, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag en een mooi nieuw levensjaar gewenst. Je kaart is een plaatje en wat een mooi dessin-papier was er al in de oertijd hihi. Mooi dat roze bij het grijs en wit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Petra,ik hoop dat je goed verwend bent.
    Je kaartje is erg mooi met de knappe wasbeer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag Petra en een mooie kaart heb je gemaakt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne en gezellig dag hebt gehad.
    Een prachtige kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Ook mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte met je verjaardag, kan nog net, maar als het goed is heb je mijn kaart gekregen. Jouw kaart is heel leuk en ik denk dat er wasbuiltjes in zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd Petra! Een mooie kaart met de leuke wasbeer en volgens mij zitten er lekkere chocolaatjes in. Het papier past er perfect bij!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46