Adem liefde in

Kaartje gemaakt voor een bruidspaar. De foto ligt al een tijdje op mijn digitale plank, maar het kwam er maar niet van om hem te plaatsen.... Was vast een voorgevoel, want nu is de uitdaging bij Kaartjes Inspiratie Challenges: hartjes op je kaart.
 
 
De achtergrond geëmbosd met een stencil. De randen emboste ik met goud poeder. De tekst op vellum gestempeld en om het kaartje gevouwen. Heel simpel en rustig, want het kaartje is voor een al wat ouder stel die elkaar gevonden hebben nadat ze beiden weduwe/weduwnaar werden.  Hoe mooi is dat? Voor liefde ben je nooit te oud.
 
 
Rood is toch ook wel een liefdeskleur. Daarom nog maar een variant. Bij deze kaart kleurde ik de geëmboste delen met rode inkt. Met rode embossingpoeder stempelde ik de tekst.

stempel Ademliefdein van Different Colors, embossingpoeder Rose Gold van WOW!, Fire Red van KiCoStamps, stencil CRAFTsensations, Memento Lady Bug


           groetjes en houdoe, Petra

Uitdaging #176 Hartjes op je kaart  Kaartjes Inspiratie Challenges
 



 



Reacties

  1. Prachtige kaarten Petra
    Die tekst vind ik zo mooi!
    Ik vind beide versies prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, Petra. En wat een verschil in uitstraling! De ene ingetogen en de andere heel vrolijk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaarten, ik ben vooral weg van de eerste, zo chique. Ik vind die tekst héél mooi, nog niet eerder gezien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alletwee mooi maar de 1e vind ik echt een juweeltje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beide echt schitterend Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, altijd zo mooi als mensen elkaar vinden. Hoe oud ze ook zijn! De zilveren vind ik toch wel heel erg chic! Maar de rode knalt wat meer. Misschien daarom voor jongere mensen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi! Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie kaartjes! En wat fijn dat 2 mensen elkaar gevonden hebben in de liefde, prachtig...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Petra. Heel mooi met het vellum.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46