Lindsey

Ik ben al heel lang aan het oefenen, dat wist je vast nie
Maar nu heb ik dan toch eindelijk een liedje onder de knie
Als ik luister naar André Rieu word ik helemaal blij
Misschien word ik ooit wel net zo goed als hij
Ik doe echt super goed mijn best
Want ik droom van een plekje in zijn orkest


Deze digi printte ik met doorzichtigheid op 50%, dan wordt het wat lichter van kleur en komt het niet zo hard zwart over op het witte papier. Ik kleurde haar in met potloden en tekende met een fijnlijner een kader rondom. Op een vierkant met een fijn randje geplakt, dessinpapier dubbelgevouwen en dat gebruikt als basis voor de kaart.

 

Deze kaart maakte ik als reminder voor de challenge bij Kleuren met Potloden. Wil je meedoen? Hier vind je alle info. De digistempel heet Lindsey en is gesponsord door LeAnn's World. Wil je haar ook eens inkleuren? Je vindt haar hier.

Gebruikte kleuren:
huid 102-131-132-188-189-283
jurk 129-142
jas 161-171-266
panty 233
viool 176-184-283
haar 176-184-283

digi Lindsey LeAnn's World, potloden Faber-Castell Polychromos, stans CREAlies, papier DécoTime, fijnschrijver Hema
 
Die Lindsey speelt al een aardig deuntje. Zelf heb ik nog nooit een viool vastgehouden. Spelen jullie een muziekinstrument?
 
groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Super leuke kaart met gedicht.
    Blijven oefenen Petra dan komt het vast goed.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Petra
    En verhasltje natuurlijk!
    Bedankt voor de print tip!
    Heel mooi ingekleurd met mooie tinten
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtig ingekleurd afdrukje, heel mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart en gekleurd Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk, vooral het gedichtje er bij...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wat een mooie digi en zo mooi ingekleurd. Ik ben niet muzikaal...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi....wat leuk! Je hebt haar mooi gekleurd en een goed idee om de printer op 50% te zetten!
    Heb ik nog niet aan gedacht, maar dat komt ook omdat ik vaak ruzie heb met onze printer...Het komt er soms al met 50% uit, ook als dat niet de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en ook weer zo prachtig ingekleurd.
    Een knap kunstwerkje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastisch leuke kaart heb je gemaakt. Je hebt Lindsey prachtig gekleurd.
    Ik speel geen muziekinstrument, maar ik ga in juli wel naar een concert van André Rieu, op het Vrijthof, in Maastricht. We hebben het er al jaren over dat ons dat wel eens leuk lijkt, en nu hebben we dan eindelijk kaarten besteld. Je moet er wel snel bij zijn, want die concerten zijn echt binnen no time uitverkocht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je gedichtje is al net zo prachtig als je kaart Petra! Je hebt de digi schitterend verwerkt op je CAS-kaart; leuk gedaan dat rose vierkant achter de digi. Goed idee om de printer op transparant te zetten..... nooit aan gedacht; bedankt voor de tip!
    Ik heb wel instrumenten vastgehouden. De blokfluit van onze dochters jaren geleden en twee jaar geledenheb ik een ukelele ingepakt voor de verjaardag van onze jongste dochter..... verder dan vasthouden ben ik nooit gekomen 😂.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WoW dat ziet er super mooi uit Petra
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46