Kadoosje

Gisteren had ik een kletseldag met een aantal vriendinnen. Lekker gestempeld en gekleurd en héél veel gekletst...


Voor de gastvrouw bracht ik een klein kadoosje mee. 


Ze is gek op katten, dus die mocht niet ontbreken op de voorkant.


Aan de hand van de afmetingen van een chocoladereep maakte ik een doosje. Die beplakte ik met dessinpapier. Een wit organzalintje kleurde ik met een felgroen Te Gek Krijtje in een bijpassende kleur.


De voor- en de achterkant.

digistempel Cattitude Beccy's Place, stempel tekst Different Colors, papier CRAFTsensations, Distress Ink Crushed Olive, geelgroen Te Gek Krijtje, stans Jeanine's Art, organzalint Wibra

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Geweldig! En veel kletsen hoort bij zo'n dagje hihi
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een superlief en mooi cadeautje voor de gastvrouw! Heerlijk zo'n dagje, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Petra !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk doosje, grappige kat, lint kleuren met een krijtje? Dat moet ik onthouden . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk lekker cadeautje en wat een leuke kat!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46