Paddenstoelen

Vandaag weer drie kaartjes die ik heb gemaakt met de sketches van Cards by Kendra.


Kendra gebruikt 6 dessinpapiertjes van 6x6" en geeft je de snijmaten voor het papier en de sketches. 


Bij deze twee heb ik geen tekst toegevoegd, dat kan ik later altijd nog doen als ik weet naar wie ik de kaart ga sturen.


De paddenstoelen heb ik ingekleurd met potloden.  Hier en daar een lijntje rondom getekend of een hobbydotstickertje geplakt. 


Het werkt echt heel eenvoudig, kijk maar eens bij Kendra's Card Challenge 9.

stempel paddenstoelen Different Colors, stempel tekst Noor!design, kleurpotloden Derwent Inktense, papier CRAFTsensations, embossingpoeder goud WOW!, Memento Potter's Clay 




Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Hoi Petra,
    ik heb inderdaad gekeken bij Kendra en de sketches geprint en hoe je moet knippen, maar nog niet aan toe gekomen. Deze kaartjes zijn mooi! beetje herfstig, maar dat leek het vanmorgen vroeg ook.
    Groetjes en een fijne zondag,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige paddenstoelkaarten, Petra
    Mooi ingekleurd!
    Zo kom je van je restdp af, leuk gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gekleurd en gave kaartjes Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie mooie kaarten heb je gemaakt met leuke sketches. Prachtige serie van paddenstoelen ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes zijn het geworden. lijkt me handig om deze sketches er bij te pakken om "gauw" even wat kaartjes te maken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46