Hondjes

Vandaag ben ik er met de laatste drie sketches uit de serie van Cards by Kendra #9.


Deze keer heb ik er een hondenserie van gemaakt. Deze hondjes zitten op een stempellap van Hobbyart. Na het stempelen heb ik ze ingekleurd met aquarel potloden. Dit is sketch 13.


Sketch 14.


En tenslotte sketch 15. Ik vond het heel leuk om een keer te doen. Wil je de snijschema's ook, kijk dan hier bij Kendra's Card Challenge #9.

stempel Dogz HobbyART, potloden Derwent Inktense, papier CRAFTsensations, wiebeloogjes, fijnschrijver Hema




Bedankt voor alle felicitaties die ik kreeg van jullie via blogberichtjes en schitterende kaarten in mijn brievenbus, hartstikke leuk! 

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat een schattige kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag (ik wist de datum niet, maar nu wel).
    Wat een enige serie laat je hier zien. Die honden zijn superleuk en de wiebeloogjes maken ze nog specialer.
    Ik heb de snijschema's wel geprint, maar nog niet gebruikt (ben ik wel van plan).
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie, Petra
    Mooi deze ingekleurde hondjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een scheetje Petra, super gave kaarten

    en graag gedaan ben blij dat je hem mooi vond

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te horen dat je het kaartje hebt ontvangen. Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
    Leuk die kaartjes met de hondjes erop. Die stempeltjes zijn echt in voor het moment, je ziet ze veel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst nog van harte proficiat! Je verjaardag was me even ontgaan, heb em eerst maar es genoteerd :) Wat een toffe hondenkaartjes zijn het geworden, prachtig ingekleurde beestjes en mooie lay-outs. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke set kaarten heb je gemaakt met deze schattige hondjes. Leuk zo ook met de wiebelende oogjes. Mooi papier ook bij gebruikt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van Harte met je verjaardag.wat heb je drie leuke kaarten met de hondjes gemaakt. De tekkel is helemaal geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd Petra wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46