Pierrot

Als kind had ik een Pierrot pop. Zo één met een porseleinen gezichtje. Heel mooi om te zien, maar je kon er eigenlijk niets mee. Want je moest er zo voorzichtig mee zijn, dat je er niet eens mee kon spelen. Dus ze zat daar maar de hele tijd alleen, op een plankje in mijn kamer. Geen wonder dat er traantjes over haar gezicht biggelden...


Bij Girlz Creative Crafts vragen ze deze keer een roze kaart. En bij Kaartjes Inspiratie Challenges zijn ze op zoek naar een schudkaart. Deze twee uitdagingen heb ik gecombineerd en dit is het resultaat.

3d plaatje Yvonne Creations, dessinpapier DécoTime, stans Nellie Snellen, schudmateriaal pailletjes en glittertjes

 
 
 
Destijds was er een hele pierrot rage. Ik had schriften, tekenblokken, etuitjes... overal kwam je dat verdrietige meisje weer tegen. Hadden jullie ook een verzameling van pierrot?
 
groetjes en houdoe, Petra
 
Challenge:
Challenge 13 roze kaart - Girlz Creative Crafts
Uitdaging #153 schudkaart - Kaartjes Inspiratie Challenges

Reacties

  1. Wat een leuk pierrot kaartje, Petra!
    Ik herinner mij die rage van toen
    ook nog wel, maar ik had en heb er totaal niks mee...
    Fijne dag liefs Martha


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je kaart, en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief en hele leuke kaart Petra

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet meteen aan dat liedje van Bonnie St. Clair denken: "droog je tranen Pierrot"... Ik had zelf geen Pierrot verzameling, maar ik weet nog wel dat het populair was.
    Je kaart is leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik had (heb nog) een pierrotpop met porseleinen hoofd, voetjes en handjes.
    Leuke kaart, tof dat je meedoet met onze roze challenge!
    groetjes
    Nancy
    GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts én KIC
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card. It’ perfect. Thanks for entering your card at Girlz Creative Crafts
    Prachtige kaart. Zeer geslaagd. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Hugs
    Claudia
    DT Girlz Creative Crafts
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
    https://girlzrebelchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie schudkaart, Petra.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi dat roze gecombineerd met het zwart/wit van de Pierrot! Leuk ook dat je er een schudkaart van hebt gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46