Bruidspaar in kever

Vandaag lijkt het hier wel herfst, maar vorige week hadden we een paar dagen mooi weer. Tenminste, bij mij achterin de tuin, uit de wind en in de zon was het goed toeven. En wat is er dan heerlijker om lekker in je luie stoel een kaartje te borduren.
 
 
Vóór het borduren kleurde ik het kaartje met Te Gekke Krijtjes. De stempel kleurde ik in met potloden. Een paar glim hobbydotstickertjes tussen het borduurwerk vind ik altijd erg leuk.

Te Gekke Krijtjes, stempel bruidspaar in kever Impronte d'Autore/Te Gek, stitch and Do Cards Only Set 49, Inktense potloden

 
Aankomend weekend schijnt het weer de goede kant op te gaan qua weer, lekker de zomer tegemoet, ik heb er zin in!
 
groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Leuk kaartje. Hier waait het ook behoorlijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Petra
    Die stempel is geinig en het borduursel kunstig..
    Vandaag lijkt het inderdaad op herfst, maar de vooruitzichten zijn niet slecht
    Als het zonnetje schijnt kan ik al heel snel op mijn bankje buiten zitten wat ik dus graag doe!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje Petra.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart. Mooi afdrukje en leuk met dit borduur werk erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46