Condoleance

Een cirkel op een kaart, stempel en tekst erbij, heel eenvoudig, maar je hebt al snel een mooie kaart.

 
De cirkel heb ik met inkt op aquarelpapier gesponst. Een paar waterspetters erop geeft een leuk effect.

 
Met de inkt wat gespetterd rondom de cirkel.

 
Twee aren en een tekst gestempeld, meer is in mijn ogen niet nodig.
 
stempel In the Cornfield van HobbyART, tekst Inkerbell Stamps, Distress Ink groen: Crushed Olive, Peeled Paint, Evergreen Bough, blauw: Broken China, Faded Jeans, Vilted Violet, geel: Scattered Straw, Fossilized Amber, Rusty Hinge, cirkelsjabloon Te Gek!
 
Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze een kaartje met een tekst in het Nederlands. Deze kaartjes stuur ik in voor deze challenge.


Helaas had ik één kaartje gelijk al nodig voor mijn collega wiens vader onlangs overleed. Een trieste situatie, elkaar even vastpakken om te bemoedigen is mijn eerste gedachte, maar dat kan helaas niet. Een kaartje sturen is wel het minste wat ik kan doen.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
In het Nederlands - Knutsels en kadootjes

Reacties

  1. Prachtige kaarten Petra
    Leuk dat je nu ook met cirkels hebt gewerkt
    Jammer dat je ze al zo snel nodig hebt gehad
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes zijn dit geworden Petra!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Petra. Zoals je zegt voor een condoleancekaartje is dit genoeg.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ze zijn schitterend Petra mooie kleuren dat kan jij wel
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooie kaarten . De tekst vind ik prachtig ! Jammer dat we zo een kaarten ook regelmatig nodig hebben ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige condoleancekaarten zijn het. Niet somber van kleur en toch ingetogen.
    En de tekst vind ik heel mooi! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie condoleance kaarten met Nederlandse tekst. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46